Neuveriteľná facka basketbalistom Interu v Turecku

BRATISLAVA (SME - šef) - Basketbalisti Interu Bratislava podľahli vo svojom druhom zápase A-skupiny Koračovho pohára v Istanbule domácemu Galatasaray vysoko 33:71, pričom dosiahli za prvý polčas "neuveriteľných" 9 bodov. Pri všetkej úcte k tureckému ...

BRATISLAVA (SME - šef) - Basketbalisti Interu Bratislava podľahli vo svojom druhom zápase A-skupiny Koračovho pohára v Istanbule domácemu Galatasaray vysoko 33:71, pričom dosiahli za prvý polčas "neuveriteľných" 9 bodov. Pri všetkej úcte k tureckému súperovi, v ktorého drese po pôsobení v talianskom Varese hráva od začiatku tejto sezóny slovenský reprezentant Richard Petruška, výsledok núti k nepríjemným úvahám o mieste a smerovaní slovenského mužského basketbalu. Ešte v sezóne 1995/96 totiž interisti tento istý klub v Európskom pohári klubov vyradili. Samozrejme, po prehre v 1. kole "Korača" v Belehrade s Radnički 52:80, sa Bratislavčanom sen o postupe zo skupiny rozplynul. Generálny manažér Interu Stanislav Kropilák len ťažko hľadal slová, ktorými by vysvetlil potupnú prehru v Istanbule: "Je priskoro na nejaké uzávery, musíme si dôkladne uvážiť ďalšie kroky. Ale v myšlienkach pochybujem nad zmyslom našej roboty. Či nevložiť peniaze - a nie sú malé - radšej do mladých. Najviac ma sklamalo, že družstvo v druhom polčase rezignovalo, neraz sa stalo, že sa hráči po strate lopty nevrátili do obrany. Všetko sú to veľmi dobre platení profíci, ktorí by mali na ihrisku odviesť poctivú robotu. Zrejme ich uspokojuje, že v našej lige zdolajú presvedčivo Levice. Žiaľ, profesionálmi sú len slovami, mimo basketbalového života nimi nie sú. Každý z nich sa bude musieť nad sebou veľmi zamyslieť. Ak nezmenia prístup k svojmu športu, mali by spod košov radšej odísť." Zaujímalo nás, ako sa môže stať, že tím so štyrmi legionármi a šiestimi slovenskými reprezentantami dá za polčas len 9 bodov. "Mali sme dvanásťpercentnú úspešnosť streľby, z 31 pokusov padli len štyri. Ale práve v tom, je veľkosť basketbalistov, aby vtedy niečo vymysleli, snažili sa dostať bližšie pod kôš. Pritom prostredie bolo normálne, ani súper to nebol mimoriadny."

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Galatasaray Istanbul - Inter Bratislava 71:33 (28:9), najviac bodov Durham 15, Petruška 14 - Golian 8, Wimmer 6, Toya a Azacis po 4, trestné hody 20/8 - 7/3, trojky 6:2, osob. chyby 9:20, 4000 divákov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 541
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 232
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 704
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 983
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 009
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 950
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 822
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 453
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu