Bola stará, drevená a išli sme tak rýchlo, až som si myslela, že sa rozsype," vraví. Za najväčšiu devízu atmosféry považuje pokoj a sústredenosť. "Človek musí mať obraz pred sebou v hlave, musí vedieť, čo by chcel zahrať a čo cítiť. Je dôležité aj technicky sa prispôsobiť, zapamätať si malú choreografiu pohybu a k tomu pridať všetko svoje prirodzené. Američania väčšinou hrajú to, čo bude, a my hráme, čo už bolo. Každý sa rád ponorí do histórie, súčasnosť je občas ťažšie zahrať. City a vášne človeka však vždy zostávajú, len sa menia kostýmy." Tými bola Diana Mórová prekvapená. "Nebola to v tých časoch bohvieaká móda pre ‘baby‘. Blúzky sú vpredu nariasené a postava ženy, bohužiaľ, spredu nevyznie. Vôbec neviete, ako to tam má uložené. Nevyzerá to dobre, nemá to ženskú linku. Doba vtedy dievčenskej móde naozaj nepriala. Zato pánske kostýmy majú krásny rukopis. Karel Roden vyzerá skutočne mužsky."
Dva volebné dni strávila Diana Mórová ako členka činohry SND v Bratislave na divadelných doskách, piatok v Šialenom dni a sobotu v evergreene Chrobák v hlave. Politickú zmenu víta a dúfa, že jej umožní stretávať sa so svojimi kolegami aj v slovenských filmoch. Nateraz si rolu tety aj sama nahovorí v češtine: "Nepočula som, že by ma mal niekto v postsynchrónoch dabovať. To by som režiséra zastrelila. Budem sa snažiť, možno tam sa potrápim," smeje sa a v súvislosti s politikou dodáva: "Snáď sa teraz roztrhne vrece aj v kultúre, hoci umenie na zmeny vždy dopláca. Človek zmenu potrebuje a táto bola asi nutná. Komu prospeje a komu nie, uvidíme. Nechcem byť egoistka a nechcem sa miešať do politiky, lebo som herečka. Chcem si robiť kvalitne svoju prácu. Dúfam, že ľudia si teraz vydýchnu a na politiku trocha zabudnú. Musia sa venovať sami sebe, lebo je to niekedy veľmi dôležité."