ého Nemca neubránil ani servisman z tímu Ferrari, v „hustej“ atmosfére pod strechou McLarenu však došlo len k slovnej výmene jazdcov. M. Schumacher vinil Coulharda z úmyslu, avšak aj opakovaný televízny záznam svedčil o inom: agresívne jazdiaci nemecký pretekár sa v daždivom počasí pri zlej viditeľnosti nestačil vyhnúť pred ním jazdiacemu vozidlu McLaren a vrazil doňho. Aj keď sa pred pretekmi pretekári oboch konkurenčných tímov na seba usmievajú a vravia o férovosti, krízové situácie v pretekoch prezrádzajú, že to medzi nimi vrie. M. Schumacher penil, lebo dovtedy mu všetko hralo do karát. Prvý štart vyšiel lepšie Häkkinenovi, ale po hrôzostrašnej hromadnej havárii ho museli reprízovať. Pri opakovanom štarte už mal lepšie nervy „Schumi“, v prvej zákrute jemne ťukol do svojho najväčšieho rivala a zbavil sa ho. Keď v 8. runde predstihol Angličana Hilla, schyľovalo sa k exhibičnej jazde Ferrari v jubilejnom 600. vystúpení tejto značky v pretekoch F1. Každý vedel, že v daždivom počasí je M. Schumacher neporaziteľný. Iba niečo nepredvídateľné mu mohlo zabrániť v triumfe na obľúbenej trati. Tým nepredvídateľným sa stal „zatúlaný“ Häkkinenov spolujazdec Coulthard. Sprvu to vyzeralo pre mclareny hrozivo, avšak nakoniec bol v cieli spokojný aj šéf tímu „strieborných šípov“ Ron Denis. Do konca seriálu MS zostáva ešte trojo pretekov a Häkkinen si na čele celkového poradia udržal sedembodový náskok. Nervy sú však našponované na prasknutie. (on)