Na druhom mieste so stratou iba 0,038 sekundy prišiel do cieľa vedúci jazdec seriálu Japonec Kazuto Sakata a tretí skončil ďalší Talian Lucio Cecchinello, ktorý mal časové manko na víťaza 0,364 sekundy. Výsledky triedy do 125 ccm (19 okruhov - 102,657 km): 1. Melandri (Tal. - Honda) 42:05,161 (priemerná rychlosť 146,353 km/h), 2. Sakata (Jap. - Aprilia) -0,038, 3. Cecchinello (Tal. - Honda) -0,364. Celkove: 1. Sakata 185, 2. Melandri 138.
V triede do 250 ccm zvíťazil po takticky vyzretom výkone vedúci jazdec priebežnej klasifikácie Japonec Tecuja Harada, ktorý sa týmto úspechom priblížil po piatich rokoch znova k zisku titulu majstra sveta. Na druhom mieste so stratou 5,207 sekundy prišiel do cieľa Talian Loris Capirossi a triumf strojov Aprilia v tejto kubatúre zavŕšil treťou priečkou Talian Marcellino Lucchi, ten však už mal stratu na víťaza 28,254 sekundy. Obaja držitelia divokých kariet, Slovák Vladimír Častka a český jazdec Radomil Rous, síce statočne bojovali, no ich stroje na súčasnú svetovú elitu nestačili. Tomu aj zodpovedalo umiestenie až na samom chvoste pretekárskeho poľa. Výsledky triedy do 250 ccm (20 okruhov - 108,06 km): 1. Harada (Jap. - Aprilia) 41:52,318 (priemerná rychlosť 154,843 km/h), 2. Capirossi (Tal. - Aprilia) -5,207, 3. Lucchi (Tal. - Aprilia) -28,254 ... 21. Častka (SR - ERP Honda) - 1:49,466. Celkove: 1. Harada 174, 2. Capirossi 148.
Systémom štart - cieľ zvíťazil v kráľovskej kubatúre, pretekoch do 500 ccm, Talian Max Biaggi, ktorý však o prvenstvo musel tvrdo bojovať až do samého záveru, keď odrážal útok Španiela Alexa Crivillého. Na čele celkovej klasifikácie Biaggi vystriedal Austrálčana Doohana, ktorý preteky po páde nedokončil a po tretí raz v tejto sezóne vyšiel bodovo naprázdno.
Výsledky - trieda do 500 ccm (22 okruhov - 118,866 km): 1. Biaggi (Tal. - Honda) 45:12,043 (priemerná rýchlosť 157,784 km/h), 2. Crivillé (Šp. - Honda) -0,768, 3. Barros (Braz. - Honda) -1,546. Celkove: 1. Biaggi 173, 2. Crivillé 162, 3. Doohan 160.