Európske deti majú rovnaké predstavy o budúcnosti

BRATISLAVA (SITA) - V rámci globálnej marketingovej kampane Wings spoločnosti Motorola uskutočnila spoločnosť RDS International prieskum medzi 10- až 11-ročnými deťmi z Veľkej Británie, Francúzka, Poľska a Nemecka. Spoločne odpovedali na otázku: „Akú ...

BRATISLAVA (SITA) - V rámci globálnej marketingovej kampane Wings spoločnosti Motorola uskutočnila spoločnosť RDS International prieskum medzi 10- až 11-ročnými deťmi z Veľkej Británie, Francúzka, Poľska a Nemecka. Spoločne odpovedali na otázku: „Akú máte predstavu o komunikácii budúcnosti?“ Motorola v súčasnosti zverejnila výsledky, z ktorých vyplýva, že oslovené deti majú veľmi podobné predstavy a názory o budúcnosti komunikovania medzi ľuďmi. Zhodnotenie prieskumu agentúre SITA poskytla agentúra Interel Public Relations.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Podľa mnohých detí budú telefóny multifunkčné objekty, kombinované s televízorom, rádiom, trojrozmerným zobrazovaním, počítačom, e-mailom, CD prehrávačom a hlasovým ovládaním. Budú sa môcť nosiť ako súčasť oblečenia alebo ako šperk. Deti sú presvedčené, že telefóny budú také životne dôležité, že budú môcť byť dokonca implantované do našich prstov, uší alebo pier, aby sme ich mali stále so sebou. Podľa predstáv detí budú ľudia používať aj špeciálne okuliare a šošovky, ktoré im umožnia vidieť, s kým telefonujú. Televízor bude podľa respondentov ovládateľný hlasom a bude fungovať aj ako plátno kina, pričom najnovšie filmy sa budú dať „stiahnuť“ zo siete.

Celkové výsledky prieskumu ukazujú neočakávanú podobnosť myslenia a predstáv detí vo všetkých štyroch zúčastnených krajinách. Hoci existovali určité minimálne odchýlky, podobnosti v postojoch detí podľa Motoroly poukazujú na vplyv globalizácie v oblasti technológií a komunikácie. Európske deti sú presvedčené, že technológie sú pre ľudí pozitívnou silou - domnievajú sa, že v budúcnosti budú môcť komunikovať s kýmkoľvek, kdekoľvek, kedykoľvek, a to len jednoduchým stlačením tlačidla telefónu. Tieto deti taktiež nevidia technológiu ako osobitnú časť v ich živote - v ich očiach je to prirodzená súčasť ich života, ktorá prináša prácu, komunikáciu a zábavu bez obmedzení.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 588
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 311
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 712
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 121
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 340
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 911
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 870
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 388
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu