Český futbalový fanúšik si odvezie z Paríža 50 000 USD

PARÍŽ (ČTK) - Tridsaťtriročný Roman Kotěra z Prahy bude na svetový šampionát vo Francúzsku spomínať s ešte väčším potešením než ostatní českí futbaloví fanúšikovia. Vďaka úspechu v medzinárodnej súťaži firmy Gillette mal možnosť sledovať zápas o titul ...

PARÍŽ (ČTK) - Tridsaťtriročný Roman Kotěra z Prahy bude na svetový šampionát vo Francúzsku spomínať s ešte väčším potešením než ostatní českí futbaloví fanúšikovia. Vďaka úspechu v medzinárodnej súťaži firmy Gillette mal možnosť sledovať zápas o titul medzi Francúzskom a Brazíliou priamo z tribúny štadióna v St. Denis a navyše v súťažnom finále získal výhru 50 000 dolárov. Jeho cesta do Francúzska sa začala odoslaním kupóna z obalu vody po holení Gillette do sídla firmy, jedného zo sponzorov šampionátu. Jeho lístok vyžrebovali a Kotěra sa spolu s ďalšími 69 šťastlivcami z rôznych krajín sveta vybral súťažiť do Paríža. "Absolvovali sme taký videostop. Púšťali nám zápasy z minulých šampionátov, v jednej chvíli záznam stopli a my sme mali hádať, čo sa bude diať ďalej," popisoval princíp súťaže. Z 21 klipov netrafil iba štyrikrát a zo siedmeho miesta postúpil do užšieho desaťčlenného finále, ktoré sa konalo v luxusnom hoteli New York v parížskom Disneylande. "Bolo tam asi tisíc ľudí, usporiadali to ako veľkú show po americky," popisoval Kotěra veľké finále, pri ktorom Gillette rozdelil rovný milión dolárov. "Tentoraz nám na obrovskej obrazovke premietli sedem šotov, ťažších ako predtým. Boli tam aj zápasy z MS futbalistiek, a to je pre mňa španielska dedina," smial sa Kotěra, ktorý sa trikrát pomýlil. Víťazstvo a stotisíc dolárov si odniesol súťažiaci zo Švédska. V prvej chvíli mal Kotěra najväčšiu radosť z lístkov na finále, na ktoré mohol vziať i manželku. "Čo urobím s peniazmi, zatiaľ neviem, najprv zvoláme rodinnú radu."

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 592
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 315
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 715
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 127
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 343
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 904
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 873
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 384
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu