Účinný informačný servis pre homebankingových klientov Poľnobanky

Poľnobanka zabezpečuje prevádzku elektronického kanálu styku klientov s bankou - homebanking - už tretí rok. Nesporné výhody z poskytovaných a akceptovaných elektronických služieb oceňujú obe strany. Pomocou kanálu elektronickej komunikácie možno zadávať

príkazy na úhradu a na inkaso, realizovať platby do zahraničia, získať informácie o skutočnom aktuálnom stave a obratoch na účte klienta počas dňa, získať výpis z účtu, prehľad o stave na účtoch dcérskych spoločností, uskutočňovať prepojenie s informačným a účtovným systémom klienta.

Poľnobanka, vychádzajúc zo svojej stratégie v oblasti elektronických komunikácií s klientom, rozvinula ponuku služieb na posilnenie informačnej hodnoty, ktorú pre svojich homebankingových klientov vytvorila. Od začiatku júna vytvorila totiž informačnú ponuku, s ktorou klient homebankingu pracuje výberovým spôsobom, na získanie informácií v podobe textových správ. Informácie sú skupinovo združené do blokov, z ktorých je možné vyberať a získať prehľady o produktoch pre podnikateľov (bežné účty, podnikateľské konto, termínované vklady, vkladové listy, finančné zmenky), prehľady o produktoch pre občanov (osobné kontá, devízový bežný účet, vkladné knižky, termínované vklady, vkladové listy, finančné zmenky), informácie o službách tuzemského platobného styku, o produktoch v oblasti úverovania, zahraničného platobného styku a cenných papierov, zoznamy korešpondenčných bánk, informácie o nových produktoch a službách, úrokové sadzby, kurzový lístok.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Vytvorením informačného servisu pre svojich homebankingových klientov sleduje banka okrem informačného zabezpečenia pre podporu obchodných stratégií klientov aj zabezpečenie úrovne komfortu, ktorý dotvára pracovnú harmóniu obchodného prostredia, stabilizuje a zefektívňuje pracovný výkon. Vybrané informácie sa získavajú spolu s ostatnými správami o účtoch bez akejkoľvek zmeny v spôsobe komunikácie s bankou a bez akýchkoľvek zmien týkajúcich sa počítačového vybavenia klienta.

Informačný servis pre homebankingových klientov je cieľovo orientovaným doplnkom informácií z webovskej stránky Poľnobanky, najmä pre klientelu, ktorá Internet zatiaľ nemá inštalovaný.

Pretože prostredníctvom tohto servisu možno tiež požiadať aj o ďalšie informácie nad rámec uvedenej informačnej ponuky, v Poľnobanke veria, že ponúkaná služba rozšíri oblasti efektívnej spolupráce banky so svojou klientelou.

SkryťVypnúť reklamu

Ing. JOZEF GUBKA,

vrchný riaditeľ

divízie informačných systémov,

Poľnobanka, a. s.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 594
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 325
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 716
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 138
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 348
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 882
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 879
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 377
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu