Heslom výrobcu kravát je móda pre súcit

Irwinovi Sternbergovi by pred rokmi ani vo sne nenapadlo, že by sa mohol vypracovať. V základnej škole pre zdravotné problémy postupoval pomalšie, na strednej ho dali do triedy pre pomalšie sa učiacich a ako sám priznáva, ledva zmaturoval. Dnes je šéfom .

Irwinovi Sternbergovi by pred rokmi ani vo sne nenapadlo, že by sa mohol vypracovať. V základnej škole pre zdravotné problémy postupoval pomalšie, na strednej ho dali do triedy pre pomalšie sa učiacich a ako sám priznáva, ledva zmaturoval. Dnes je šéfom spoločnosti, ktorá dáva veľké sumy na charitu a heslo Nadácie V pre rakovinový výskum, ktorú podporuje, znie: Nevzdaj sa, nikdy sa nevzdaj. Písmeno V v názve nadácie pripomína Jimmyho Valvana, univerzitného basketbalového trénera, televízneho športového analytika, ktorý v 47. rokoch umrel na rakovinu. Sterngerd, riaditeľ spoločnosti Stonehenge Ltd., nedávno prezentoval novú líniu kravát, nazvanú Jimmy V. Kolekcia kravát a šatiek zosobňuje heslo „móda pre súcit“. Kravaty línie Jimmy V sú založené na „umení a čmáraniciach“ najslávnejších amerických športovcov, Valvanových priateľov. Projekt Nadácie V sa začal asi pred rokom, no spoločnosť je zameraním na charitu známa už dávnejšie. Dôkazom je Koktejlová kolekcia, navrhnutá z mikroskopických obrazcov destilátu, ktorej výťažok ide na Matky proti alkoholu za volantom a Zázračná kolekcia, línia so vzormi založenými na mikroskopických obrazcoch liekov, používaných pri smrteľných chorobách, postihujúcich deti. Stonehenge dáva 4 percentá svojich výnosov na konkrétnu charitu. S nápadom mikroskopických obrazcov prišiel ako prvý profesor floridskej univerzity, pričom išlo o vitamíny a spočiatku pripadal riaditeľovi tento nápad ako celkom šialený. Mikrogramy však boli krásne a možnosť spojiť pekné s užitočným lákavá. Od tých čias spoločnosť darovala viac než milión dolárov na rôzne účely. „Je úžasné, ako môže obyčajná kravata priviesť pozornosť k nespočetným závažným témam,“ povedal Sternberg.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

(REUTERS)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 588
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 314
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 713
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 125
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 341
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 906
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 870
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 384
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu