retov, akými sú Maduar, D-Night, Lobby, NNP či Erik Aresta, tak vychádza zo štúdiového ústrania s vlastným albumom. S plnou dôverou ju oslovilo samotné vydavateľstvo (SQ Music) bez toho, aby si jeho zástupcovia, ktorí dostali do rúk až hotový master aj obal, vopred vypočuli čo len jedinú skladbu. Na albume je dvanásť inštrumentálok v štýloch house a dream house, pripomínajúcich napríklad tvorbu Roberta Milesa. Každý z dvojice prispel rovnou polovicou. Tri nahrávky sú verziami prevzatých melódií z filmov Flashdance, Mission Impossible a Jurský park. Pastucha a Ďurík vytvorili celý projekt sami, vrátane prvotných nápadov, nahrávania podkladov, aranžmánov, mixáže i masteringu. Na prípravu si vyčlenili popri iných aktivitách v Savide tri týždne. "Vo všeobecnosti prevláda názor, že computerová muzika je dehonestujúci jav. Mnohí vravia, že človek len príde do práce, stlačí gombík a hrá to. Pravdou je však opak - stlačí gombík a ešte tam nič nie je," reaguje Peter Ďurík na súčasnú kritiku boomu tanečnej hudby. Sám je schopný počúvať všetko okrem dychovky. Prvým singlom, ku ktorému už nakrútili videoklip, je Pastuchova skladba Platonium. Javisková podoba projektu na koncertných vystúpeniach nie je podľa ich slov vylúčená.
Autor: dík