LONDÝN (SITA) - Reklamné agentúry a sponzori považujú majstrovstvá sveta vo futbale za väčšiu udalosť ako olympijské hry z hľadiska celkového medializovania a sponzorstva vôbec. Futbal ako taký zaznamenal veľkú popularitu aj medzi ženami, taktiež tomu napomáha čoraz väčšia sledovanosť v Ázií a Latinskej Amerike, čo prináša väčšie komerčné zisky. Richard Busby (vedúci reklamného oddelenia spoločnosti BDS) sa vyjadril: "Ak chcete, aby vaša značka bola uznávaná medzi mládežou, majstrovstvá sveta sú z dlhodobejšieho hľadiska atraktívnejšie ako olympijské hry." Celková hodnota, ktorá bude vyplatená štrnástimi najväčšími sponzormi, bude predstavovať 257 miliónov libier (428 mil. USD). Z predaja licencií a práv sa predpokladá príjem vyše miliardy USD.