Pätina dospelých nesleduje žiadne spravodajstvo

BRATISLAVA (SITA) - TV Markíza je stále najsledovanejšou televíznou stanicou v SR. Za touto súkromnou TV s 55-57- percentnou dennou sledovanosťou nasleduje prvý kanál verejnoprávnej STV s 35-38-percentnou sledovanosťou. Vyplýva to z výsledkov prieskumu, .

BRATISLAVA (SITA) - TV Markíza je stále najsledovanejšou televíznou stanicou v SR. Za touto súkromnou TV s 55-57- percentnou dennou sledovanosťou nasleduje prvý kanál verejnoprávnej STV s 35-38-percentnou sledovanosťou. Vyplýva to z výsledkov prieskumu, ktorý v marci uskutočnilo Národné centrum mediálnej komunikácie s 1119 respondentmi. Podľa jeho výsledkov klesá denná sledovanosť STV 2 a VTV. Naproti tomu sa česká TV NOVA v sledovanosti opäť dostala na úroveň roku 1996. V situácii, keď pätina dospelej populácie nesleduje žiadne spravodajské relácie, Televízne noviny Markízy pravidelne pozerá vyše 55 percent dospelých. Ako postupne pribúdajú pravidelní diváci spravodajstva Markízy, tak sa podľa NCMK zvyšuje percento tých, ktorí vôbec nesledujú Noviny STV. Vzhľadom na rozdielny čas vysielania však stále zostáva značná časť divákov, ktorí sledujú obe hlavné spravodajské relácie týchto staníc. Vyše 58 percent pravidelných divákov Novín STV pravidelne sleduje Televízne noviny Markízy a takmer 42 percent divákov spravodajstva Markízy pravidelne sleduje Noviny STV. S vyše 46 percentami pravidelných poslucháčov si okruh Slovenského rozhlasu (SRo) Slovensko 1 naďalej udržiava dominantné postavenie, aj keď jeho denná počúvanosť sa podľa NCMK znižuje. Rovnako klesá denná i pravidelná počúvanosť okruhu Slovensko 2. Medzi súkromnými stanicami je FUN rádio síce stále najpočúvanejším rádiom, ale približuje sa k nemu Rádio Twist. Po FUN rádiu a Rádiu Koliba je tak Rádio Twist tretím súkromným rádiom s poslucháčmi vo všetkých krajoch SR.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 617
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 368
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 723
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 202
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 384
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 790
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 911
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 330
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu