Turisti by mali Tatry uvidieť novými očami *ZHOVÁRAME SA s KEITHOM COLDICOTTOM, predstaviteľom Know How Fondu Spojeného kráľovstva

Takmer dvojročná spolupráca Know How Fondu s Agentúrou pre rozvoj cestovného ruchu v regióne Tatier sa mala skončiť v marci. Vedenie Fondu však rozhodlo, že ju oproti plánom predĺži do konca budúceho roka. Celková technická, finančná a konzultačná podpora

Fondu na Slovensku dosiahla bezmála pol milióna libier.

# V čom vidíte najväčší posun, ktorý bol urobený v cestovnom ruchu v Tatrách počas pôsobenia Fondu?

"Napríklad v tom, že región teraz vykazuje silný a jasný marketingový profil. Informačné centrá pochopili, že musia spĺňať požiadavky zákazníkov. Hotelové zariadenia chápu, že potrebujú marketingové plány, aby si zhodnotili, čo dokážu ponúknuť. Po druhé - vytvorila sa základňa pre poskytovanie školení, od starostlivosti o zákazníka až po školenia pre recepčné. Vytýčili sme si úlohy s cieľom zvýšiť návštevnosť v regióne."

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

# Je paradoxné, že v posledných rokoch sa výrazne znižuje atraktivita Vysokých Tatier v očiach zahraničných hostí - návštevnosť tejto lokality v rámci celej SR klesla z úrovne 16-20% v roku 1994 na 13-14% v minulom roku. Tým sa V. Tatry nečakane dostali na úroveň návštevnosti Podunajska a Považia. Ako si vysvetľujete, že k tomu dochádza práve v období pôsobenia vášho Fondu v tomto teritóriu?

"Aj to je argument na to, aby sme reagovali na zmeny, ktoré nastali v regióne Tatier v posledných rokoch. Ľudia z tradičných trhov, odkiaľ prichádzali návštevníci Tatier, dostali aj iné možnosti, kam vycestovať. Úloha argumentu je o to dôležitejšia, že treba získavať návštevníkov, aby sa pozreli na Tatry novými očami a aby prišli. Ale schopnosť prilákať ich spočíva v kvalite a v tom, čo im dokážeme ponúknuť. Úloha agentúry v snahe zvrátiť tento proces je ešte rozhodujúcejšia."

SkryťVypnúť reklamu

# Pomáha Know How Fond v cestovnom ruchu podobne aj inej východoeurópskej krajine?

"Nie. Slovensko je prvé."

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 532
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 200
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 702
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 895
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 958
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 824
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 803
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 469
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu