Fondu na Slovensku dosiahla bezmála pol milióna libier.
# V čom vidíte najväčší posun, ktorý bol urobený v cestovnom ruchu v Tatrách počas pôsobenia Fondu?
"Napríklad v tom, že región teraz vykazuje silný a jasný marketingový profil. Informačné centrá pochopili, že musia spĺňať požiadavky zákazníkov. Hotelové zariadenia chápu, že potrebujú marketingové plány, aby si zhodnotili, čo dokážu ponúknuť. Po druhé - vytvorila sa základňa pre poskytovanie školení, od starostlivosti o zákazníka až po školenia pre recepčné. Vytýčili sme si úlohy s cieľom zvýšiť návštevnosť v regióne."
# Je paradoxné, že v posledných rokoch sa výrazne znižuje atraktivita Vysokých Tatier v očiach zahraničných hostí - návštevnosť tejto lokality v rámci celej SR klesla z úrovne 16-20% v roku 1994 na 13-14% v minulom roku. Tým sa V. Tatry nečakane dostali na úroveň návštevnosti Podunajska a Považia. Ako si vysvetľujete, že k tomu dochádza práve v období pôsobenia vášho Fondu v tomto teritóriu?
"Aj to je argument na to, aby sme reagovali na zmeny, ktoré nastali v regióne Tatier v posledných rokoch. Ľudia z tradičných trhov, odkiaľ prichádzali návštevníci Tatier, dostali aj iné možnosti, kam vycestovať. Úloha argumentu je o to dôležitejšia, že treba získavať návštevníkov, aby sa pozreli na Tatry novými očami a aby prišli. Ale schopnosť prilákať ich spočíva v kvalite a v tom, čo im dokážeme ponúknuť. Úloha agentúry v snahe zvrátiť tento proces je ešte rozhodujúcejšia."
# Pomáha Know How Fond v cestovnom ruchu podobne aj inej východoeurópskej krajine?
"Nie. Slovensko je prvé."