ované s krátkym a naopak. Podľa Nicole Fischelisovej od Saks Fifth Avenue je však dôležité nepredávkovať nič z nosných tém, ktoré sa opakujú: prebytok sivej, zdobnosť či nový trend, minimalizmus. Parížske konfekčné kolekcie sa uzavreli s hundraním, lebo prehliadkam bývalej modelky Ines de la Fressange a návrhára Oliviera Lapidusa chýbalo to nepredvídateľné, čo robí módu príťažlivou. Fressangeovej prehliadka oblečenia na večierky pre mladé dievčatá siahala od riasených šifónových šiat levanduľovej farby po slonovinové saténové nohavičky, zahalené sieťovinou, všetko doplnené velúrovými sakami a mokasínami, čo je vskutku čudná kombinácia. Show bola učebnicovou ukážkou kombinovania a miešania: velúrový živôtik pripevnený na tenučké ružové šaty, zástera bublajúca okolo saténového kabátika a sivé vlnené sako korunovalo lesklé pistáciové zamatové puzdrové šaty. Lapidus spojil mužské a ženské prvky do odevov s perfektnými strihmi, ktoré však nešokovali. Krajka, pečať haute couture, sa tu objavila aj na odevoch pre masovú spotrebu. Najčastejšie sa objavovala na večerných róbach spolu so saténom alebo pyžamovými kostýmami červenej a kráľovskej modrej. Módny dom Pierre Cardin, práve vo chvíli, keď ho začali považovať za pasé, sa dôrazne pripomenul zhustenou kolekciou splývavých večerných šiat, plyšových pletených svetrov a úzkych nohavicových kostýmov od návrhára Sergia Altieriho. Tomu sa podarilo zachovať typickú architektonickú príchuť v ostrej konštrukcii pagodových pliec a v asymetrickom strihu sák a šiat, no zároveň dodal odevom jemnejší smer, ktorý Cardinovi bolestne chýbal v posledných rokoch. Odevy boli zjavne určené pre zrelú klientelu, typ ženy, ktorá nosí značku od rozkvetu firmy v šesťdesiatych rokoch.