zobrazil svetovú výzvu - doslova - starou mapou sveta, ktorú už používa na svojich charakteristických kožených kufroch a kabelkách, a teraz sa objavila aj na odevoch a dokonca klobúkoch a topánkach. Zlaté obrysy svetadielov sa črtali na jemnom šifóne, zaväzovacích polopriesvitných šatách, sukniach nosených spolu s nohavicami a dokonca i na večerných róbach. Motív máp sa opakoval aj na plochých šnurovacích čižmách, určených okrem iného aj na slávnostné príležitosti. Farby: odtiene béžovej, hnedá a čierna, a tiež sýta vínovočervená.
Francesco Martini
precestoval aj kus sveta a inšpiroval sa etnickými vplyvmi. Motívy rodea, ktoré si požičal z divokého západu, pretavil do sivého flanelu, obopínajúceho telo, našli by sme aj čiernu kožu, pomocou šnúrok uviazanú do rozšírených nohavíc alebo dokonca do kožených kovbojských gamaší, chrániacich nohavice.
Dolce & Gabbana
skvele využili výhodu dokonalého talianskeho spracovania látok a navrhli šaty z látok na objednávku - od umelej hmoty so zrkadlovým či brokátovým efektom, ktorá obopína telo, až po najjemnejšie hodváby a satény. Vzápätí všetko zaplavili ručne maľovanými či vyšívanými stredomorskými kvetmi. Výsledná kolekcia prekročila všetky medze napriek faktu, že tento módny dom je povestný extravaganciou, ktorú navrhuje pre rockové hviezdy a herečky. Dlhé večerné šaty boli natoľko sexi, že aj najchudšia a najvyššia modelka v nich vyzerala ako oblá, prsnatá femme fatale. Stredobodom prehliadky boli tzv. "zrkadlové šaty" z lesklého plastiku, ktorý vyzerá ako striebro, kombinované s priesvitnými šatami zo strečového tylu, ozdobeného ručne maľovanými kvetmi.
Krizia
sa orientoval prevažne na strohú jesennú, rehoľnú náladu, pod ktorej vplyvom prepracovali dizajnéri jednoduché rúcha budhistického mnícha alebo nezdobený odev mnícha z 13. storočia a dosiahli výsledok, uspokojujúci jednoduchosťou nároky modernej ženy. Pri ukážke dlhých šiat v kimonovom štýle zaujalo niekoľko netradičných nápadov, zaujímavé využitie priesvitnosti, kombinácia čiernej koženej zástery a priehľadných pletených šiat, ktoré ukazovali chrbát.
Anna Molinari
prišla so superženskou kolekciou ľahkou ako vánok, ktorej dominovala čipka, výšivka, satén a našívané korálky či flitre. Všetky sukne boli po kolená alebo o trošku dlhšie, charakteristický dizajn predstavoval satén, pôsobiaci ako spodná bielizeň, kombinovaný s kardiganom či sakom v rovnakom tóne, lemovanom kožušinou alebo výšivkou, a k tomu všetkému vysoké opätky. Retro štýl zdôrazňovali aj konské chvosty modeliek s karnevalovými stužkami. Denné kostýmy vychádzali zo 40. rokov a zdobili ich pastelovo sfarbené líščie štóly, visiace nedbanlivo z lakťov. Nohavice boli úzke, s minisvetrami alebo kardiganmi a neodmysliteľnými vysokými ihličkami. Medzi farbami dominovala pepermintová zelená, staroružová, bledožltá a perlovosivá.
Moschino
tentoraz neprišiel so svojimi charakteristickými výstrelkami - pokrývanie sukní a šiat slovami ako pri plagátoch, prepracúvanie predmetov z domácnosti na klobúky či šaty. Sústredil sa skôr na variácie malých spoločenských kostýmov, malých spoločenských čiernych šiat a nápadných večerných rób s korálkami a čipkou. Potlesk si vyslúžilo trio kostýmov v štýle známych staromódnych odevov Alžbety II., kombinovaných s výstrednými kabelkami, modelovanými ako rugbyové pálky či drobné snové domčeky. Tesné saká s naškrobenými bielymi košeľami so stojačikmi, plisované sukne, kostýmy inšpirované svetrami a k nim macramé klobúk, svetre s asymetrickými čipkovými vložkami a lemami až pod kolená, prísne puzdrové šaty so slovom "túžba" v kurzíve, sukne so slovom "želania", urobeným veľkými bielymi písmenami. Večerné róby boli moderné a sexi.
Prada
využil geometrické, hranaté tvary a hi-tech látky, ktoré spolu dosiahli dizajn súčasne futuristický aj retro. Biele kožené čižmy do polovice stehien s farebnými plastikovými opätkami, šaty, zložené z malých štvorčekov z tuhej umelej hmoty, dodávali kolekcii nádych 60. rokov, evokujúci štýl Andyho Warhola. Hranaté kostýmy pripomínali Jackie Kennedyovú, no rozparky im dodávali kozmický výzor. Retro pocit umocňovali aj úzke hladké šaty a kostýmy s hranatými výstrihmi a lemami prišitými do horizontálnych i vertikálnych geometrických vzorov; a v neposlednom rade aj látky - plastikové aplikácie, lesklé efekty, farby kaki a slonoviny. Vrchol prehliadky tvorili šaty so zvislými rezmi britvou, ktoré držali pokope len stehy a ktoré nehanebne odhaľovali telo. Kabáty boli jednoduché, bez golierov, so skrytými gombíkmi.
Jil Sanderová
prišla s priam letnou, vzdušnou kolekciou v bledých farbách a s krátkymi rukávmi. Odevy vyvolávali dojem dĺžky a pohodlnosti, topánky boli ploché, farby - rôzne odtiene bielej, slonoviny a béžovej, pretkané čiernou, sivou a námorníckou modrou - všetko zodpovedalo "súkromiu a pokoju", ako charakterizovala odevy sama dizajnérka. Na rozdiel od predošlých sezón tentoraz celkom vynechala kimonový štýl. Namiesto toho prezentovala krátke košeľové saká zo škrobenej vlny a k nim dlhé čierne či sivé sukne. Ľahké kabáty pod kolená boli v A-línii, často so sukňou až po členky. Šaty mala priliehavé a ženské, s V-výstrihom vpredu alebo vzadu, občas vo vrstvách šifónu.