CBS zažila na olympiáde najväčší prepadák za posledných 30 rokov

NEW YORK (ČTK) - Veľmi pomaly sa spamätáva po obrovskom neúspechu pri vysielania prenosov z olympijských hier v Nagane mamutia americká spoločnosť CBS. Iba 16,2 percenta domácností v Spojených štátoch v uplynulých štrnástich dňoch prekonávalo časový ...

NEW YORK (ČTK) - Veľmi pomaly sa spamätáva po obrovskom neúspechu pri vysielania prenosov z olympijských hier v Nagane mamutia americká spoločnosť CBS. Iba 16,2 percenta domácností v Spojených štátoch v uplynulých štrnástich dňoch prekonávalo časový rozdiel a sledovalo boje o olympijské medaily. Horšiu bilanciu zažila americká televízia naposledy v Grenoble, kde konkurenčná ABC zaznamenala sledovanosť len 13,5 percenta. "Zlé počasie a časový posun nám urobili škrt cez rozpočet", sťažoval sa šéf spravodajstva Rick Gentile. Pred štymi rokmi vstávalo na prenosy z olympijských súťaží v Lillehammeri 42 percent Američanov. "Olympiáde v Nagane chýbali ozajstné osobnosti a správna atmosféra," mieni Gentile.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

CBS zaplatila za prenosové práva 375 miliónov dolárov a dúfala, že sledovanosť dosiahne aspoň 20 percent. Veľkú časť súťaží však vysielala až 24 hodín po ich skončení, takže diváci stratili o prenosy záujem. Pre nízku sledovanosť musela televízia dokonca vysielať reklamné šoty zdarma. Finančná strata navzdory tomu spoločnosti nehrozí. Vinou častého prerušovania a odkladania lyžiarskych súťaží zaraďovala množstvo reklamných blokov, ktoré niekedy zabrali až 19 minút z jednej vysielacej hodiny. Pri cene pol milióna dolárov za 30 sekúnd reklamného času počíta dokonca CBS so ziskom 40 miliónov dolárov.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 587
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 307
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 712
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 121
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 338
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 909
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 863
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 392
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu