Tatranci chcú do hôr prilákať bývalú osvedčenú klientelu

TATRANSKÁ LOMNICA (SME - kim) - S formou prezentácií Vysokých Tatier a podhoria začali Tatranci podnikajúci v cestovnom ruchu v roku 1996 najprv v Prahe, nasledoval Krakov a nedávno sa vrátili z Budapešti. Tatranci sa zameriavajú najmä na klientelu, ...

TATRANSKÁ LOMNICA (SME - kim) - S formou prezentácií Vysokých Tatier a podhoria začali Tatranci podnikajúci v cestovnom ruchu v roku 1996 najprv v Prahe, nasledoval Krakov a nedávno sa vrátili z Budapešti. Tatranci sa zameriavajú najmä na klientelu, ktorá tu dominovala v 80. rokoch, ale v súčasnosti cítiť jej rapídny úbytok. "Pochopili sme, že prezentácia je formou dobre investovaných peňazí. Očakávame, že sa nám vrátia v podobe zvýšeného počtu návštevníkov. Napríklad po prezentácii v Krakove sme okamžite pocítili prílev poľských turistov, využili najmä medzisezónu a s tým spojené výhodné zľavy," komentoval význam prezentácií primátor Starého Smokovca Gabriel Ondrovič. Jeho slová potvrdila aj výkonná riaditeľka Združenia cestovného ruchu Vysoké Tatry Bibiana Jarošová. Uviedla, že počas výstav cestovného ruchu napríklad v Brne či Bratislave výrazne vzrástol záujem o informácie z Vysokých Tatier. V jeseni sa chce združenie spolu s mestom opäť zúčastniť prezentácie, tentokrát sa zamerajú na bývalú početnú klientelu z Nemecka. Zaujímavosťou je, že garantke prezentácie v Maďarsku, slovenskej veľvyslankyni v Maďarskej republike Eve Mitrovej sa ponuka Tatier tak zapáčila, že sa rozhodla pozvať do slovenských veľhôr kolegov z diplomatického zboru akreditovaných v Maďarsku. Vo Vysokých Tatrách pobudnú tri dni koncom marca. Absolvujú typický program tzv. predĺženého víkendu a zdatnejší z nich navštívia aj vysokohorské prostredie.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: SME-kim

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 344
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 912
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 690
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 169
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 751
  6. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 218
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 696
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 607
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu