"Prezentácia bola veľmi dobrá. Predchádzal jej pobyt maďarských novinárov v Tatrách, takže v maďarských médiách vyšlo niekoľko článkov, v televízii odvysielali tri rozhovory a v rozhlase sme mali takisto priestor. Prezentácia priniesla svoje ovocie v podobe záujmu maďarskej verejnosti o ponuku Vysokých Tatier."
# O čo bol na prezentácii najväčší záujem?
"Celú expozíciu sme pripravili tak, aby sme predstavili ponuku ubytovacích služieb, športových možností i kultúrnych programov na koniec zimnej sezóny. V mesiacoch marec - apríl, teda v medzisezóne, majú tatranské hotely výrazné zľavy, a o tie sa maďarskí klienti zaujímali najviac. Pýtali sa aj na ceny vlekov, možnosti lyžovačky a doplnkové programy ako poznávacie výlety a podobne. Pre veľký záujem zostáva expozícia v Slovenskom inštitúte otvorená až do 25. februára. Hotely a cestovné kancelárie, ktoré sa na prezentácii zúčastnili, mali priamu možnosť uzatvárať kontrakty s klientami."
# Počas tlačovej besedy v rámci prezentácie ste si vypočuli aj kritiku od maďarských novinárov. Bola oprávnená?
"Áno, kritika tu bola, upozorňovali nás na staré bolesti, ako sú napríklad dlhé čakacie doby na vleky. Mnohé z kritických hlasov však nemali opodstatnenie. Ozývali sa novinári, ktorí tu štyri až päť rokov neboli, a teda nezaregistrovali nápravu, nemohli porovnať vývoj."