Rádio Ragtime odmieta titul Najneetickejšej reklamy, ktorý mu udelila Sloboda zvierat

BRATISLAVA (SME - ata) - Za poškodzovanie dobrej povesti svojich organizácií považujú riaditeľ Rádia Ragtime M. Spišák a kreatívny riaditeľ štúdia Knut&Knut Martin Knut označenie Najneetickejšia reklama v súťaži Reklama do koša, ktorú udelila Sloboda ...

BRATISLAVA (SME - ata) - Za poškodzovanie dobrej povesti svojich organizácií považujú riaditeľ Rádia Ragtime M. Spišák a kreatívny riaditeľ štúdia Knut&Knut Martin Knut označenie Najneetickejšia reklama v súťaži Reklama do koša, ktorú udelila Sloboda zvierat Rádiu Ragtime a firme Knut&Knut. Diskutovaná reklamná kampaň Červená čiapočka autora M. Knuta zobrazuje mladú ženu stojacu pri posteli s atrapou mŕtveho vlka. "Je parafráza ľudovej rozprávky, kde si Červená čiapočka vymení úlohu s vlkom, navádzaním na kruté správanie voči zvieratám? Tá reklama podporuje k týraniu zvierat asi tak ako každá storočia známa rozprávka," uviedol Spišák a zdôraznil, že Rádio Ragtime nikomu neberie právo na názor, iba ho prekvapuje dikcia Slobody zvierat. "Slobode zvierat popri charitatívnej činnosti narástlo aj sebavedomie a snaží sa zasahovať do vecí, ktoré nie sú v jej kompetencii. Obávame sa, že by tu mohol vzniknúť precedens, keď ktokoľvek nekompetentný s dostatočným mediálnym priestorom môže vyhlásiť prácu kohokoľvek za neetickú." Reklama Červená čiapočka bola uverejňovaná v novembri 1997 a po tom, čo ju aj Rada pre reklamu označila za neetickú, ju Rádio Ragtime stiahlo. "Rešpektovali sme výrok rady, aj keď sme s ním nesúhlasili, a považovali sme prípad za uzavretý. Posledná reakcia Slobody zvierat sa nám však zdá neadekvátna," povedal M. Spišák. Riaditeľ M. Knut chce formou pokusu o zmier Slobodu zvierat osloviť a uvažuje o prípadnom žiadaní odškodnenia za poškodenie povesti.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: SME-ata

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  2. Probiotiká nie sú len na trávenie
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  2. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  3. Probiotiká nie sú len na trávenie
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Spoločnosť sa dištancuje od falošnej investície
  7. Potrebujete vypnúť, ale letná dovolenka je ešte v nedohľadne?
  8. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  1. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 6 711
  2. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 095
  3. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 5 264
  4. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 667
  5. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 2 028
  6. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 2 008
  7. Inalfa otvára v Trnave 80 prestížnych pracovných miest 1 812
  8. V Rimavskej Sobote šijú interiéry áut do celého sveta 1 539
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu