Streda, 21. október, 2020 | Meniny má UršuľaKrížovkyKrížovky

Rádio Ragtime odmieta titul Najneetickejšej reklamy, ktorý mu udelila Sloboda zvierat

BRATISLAVA (SME - ata) - Za poškodzovanie dobrej povesti svojich organizácií považujú riaditeľ Rádia Ragtime M. Spišák a kreatívny riaditeľ štúdia Knut&Knut Martin Knut označenie Najneetickejšia reklama v súťaži Reklama do koša, ktorú udelila Sloboda ...

BRATISLAVA (SME - ata) - Za poškodzovanie dobrej povesti svojich organizácií považujú riaditeľ Rádia Ragtime M. Spišák a kreatívny riaditeľ štúdia Knut&Knut Martin Knut označenie Najneetickejšia reklama v súťaži Reklama do koša, ktorú udelila Sloboda zvierat Rádiu Ragtime a firme Knut&Knut. Diskutovaná reklamná kampaň Červená čiapočka autora M. Knuta zobrazuje mladú ženu stojacu pri posteli s atrapou mŕtveho vlka. "Je parafráza ľudovej rozprávky, kde si Červená čiapočka vymení úlohu s vlkom, navádzaním na kruté správanie voči zvieratám? Tá reklama podporuje k týraniu zvierat asi tak ako každá storočia známa rozprávka," uviedol Spišák a zdôraznil, že Rádio Ragtime nikomu neberie právo na názor, iba ho prekvapuje dikcia Slobody zvierat. "Slobode zvierat popri charitatívnej činnosti narástlo aj sebavedomie a snaží sa zasahovať do vecí, ktoré nie sú v jej kompetencii. Obávame sa, že by tu mohol vzniknúť precedens, keď ktokoľvek nekompetentný s dostatočným mediálnym priestorom môže vyhlásiť prácu kohokoľvek za neetickú." Reklama Červená čiapočka bola uverejňovaná v novembri 1997 a po tom, čo ju aj Rada pre reklamu označila za neetickú, ju Rádio Ragtime stiahlo. "Rešpektovali sme výrok rady, aj keď sme s ním nesúhlasili, a považovali sme prípad za uzavretý. Posledná reakcia Slobody zvierat sa nám však zdá neadekvátna," povedal M. Spišák. Riaditeľ M. Knut chce formou pokusu o zmier Slobodu zvierat osloviť a uvažuje o prípadnom žiadaní odškodnenia za poškodenie povesti.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Zamestnanec chcel príspevok na stravu, no šéf mal iný názor.
  2. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  3. Downtown Bratislavy sa rozrastie o nový rezidenčný projekt
  4. Na Slovensku pribúdajú nové bankomaty. Viete čo v nich vybavíte?
  5. Kupujte originálne tonerové kazety HP
  6. Investície s fixným ročným výnosom od 6 % do 8 %
  7. Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro
  8. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár
  9. Zelená Bratislava
  10. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové
  1. Kupujte originálne tonerové kazety HP
  2. Investície s fixným ročným výnosom od 6 % do 8 %
  3. Prebudili ste sa už v sude, sene alebo teepee? Je to zážitok!
  4. Počas pandémie je dôležité aj správne kúrenie
  5. Bezbariérové vozidlo
  6. Na NFŠ môže byť rýchlo 72 špeciálnych lôžok pre COVID 19
  7. Zaplatiť za kávu či obed pomocou správy v čete? Už čoskoro
  8. Covid a post-Covid: Ako sa chrániť pred kybernetickými útokmi?
  9. Zelená Bratislava
  10. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár
  1. Rysy navštívi päťtisíc ľudí denne. Ako vyzerá denný chod chaty 29 418
  2. Jedlo v Bratislave: Tieto reštaurácie určite vyskúšajte 15 859
  3. Kam sa vybrať za jesennými výhľadmi? 15 398
  4. Čo bude s gastráčmi a miliardy z EÚ ako prekliatie? 13 614
  5. Vyučujú školy informatiku dobre? Tieto patria medzi ukážkové 13 045
  6. Pravá strana Dunaja môže vďaka Inchebe získať novú tvár 11 399
  7. Ako vidia budúcnosť deti zo základných škôl? Budete prekvapení 9 452
  8. Toto sú povolania budúcnosti. Niektoré prekvapili 9 314
  9. Korenie sexuálneho života po päťdesiatke. Tieto tipy vyskúšajte 9 228
  10. Hodnotenie profesionála: Ako obstáli obľúbené hotely v Tatrách? 8 989
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu