Piatok, 26. február, 2021 | Meniny má ViktorKrížovkyKrížovky

Vyhlásili výsledky súťaže Reklama do koša

BRATISLAVA (SME - bel) - S cieľom poukázať na neetický spôsob používania zvierat v rámci reklamy vytvorila Sloboda zvierat nový typ súťaže nazvanej Reklama do koša. Podľa slov predsedu organizácie Laca Ďurkoviča zistili viaceré porušenia Etických zásad ..

BRATISLAVA (SME - bel) - S cieľom poukázať na neetický spôsob používania zvierat v rámci reklamy vytvorila Sloboda zvierat nový typ súťaže nazvanej Reklama do koša. Podľa slov predsedu organizácie Laca Ďurkoviča zistili viaceré porušenia Etických zásad reklamnej praxe prijatých Radou pre reklamu v minulom roku i Zákona NR SR o ochrane zvierat. Sloboda zvierat preto podala Arbitrážnej komisii Rady pre reklamu sťažnosť na spôsob prezentácie výrobkov firmy Ericsson, rádia Ragtime a služieb firmy SAP, komisia však reklamu SAP považuje za produkt v súlade s jej kódexom, pretože pri tvorbe bola použitá počítačová technika. Sloboda zvierat nepovažuje za rozhodujúci spôsob tvorby reklamy, ale jej výsledný tvar pôsobiaci na prijímateľov, a preto sa proti rozhodnutiu odvolala. Výsledky prvého ročníka Reklamy do koša zverejnili jej organizátori v utorok v Bratislave. Prvé miesto v súťaži o najneetickejšiu reklamu prisúdila porota zložená zo psychológa, pedagóga, výtvarníka a zástupcov Slobody zvierat Rádiu Ragtime (reklamná agentúra Knut a Knut), druhé miesto pripadlo firme Ericsson (reklamná agentúra Creo/Young a Rubicam) a tretie SAP (reklamná agentúra Grade), "ocenené" boli aj Pivovar Karšay, Rádio Twist a firma Microtime. "Víťazi" dostanú diplom hanby a odpadkový kôš. Ako podotkol L. Ďurkovič, boli by radi, keby nemali čo posudzovať a súťaž by zanikla s jej prvým ročníkom, pričom by tvorcovia reklamy pri jej tvorbe uplatňovali viac kreatívnosti a menej ukrutnosti.

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Mesto mladých čaká na teba: buď vysokoškolákom v Nitre!
  2. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme
  3. Ivan Krechňák: Robiť niečo, čo máš rád, je na nezaplatenie
  4. Začni svoju budúcnosť v Prahe! Staň sa špičkovým ekonómom!
  5. Študuj na univerzite s viac ako 60 ročnou tradíciou!
  6. Fakulta orientovaná na pútavú výučbu prepojenú s praxou!
  7. Maldivy, Emiráty, Egypt z Bratislavy aj s poistením liečby COVID
  8. Žabka expanduje na západe krajiny, hľadá nadšených podnikateľov
  9. Petit Press a RegioMedia rozbiehajú spoločný predaj v regiónoch
  10. Volkswagen Tiguan: takto by malo vyzerať rodinné auto!
  1. Maldivy, Emiráty, Egypt z Bratislavy aj s poistením liečby COVID
  2. Varso Tower od HB Reavis je najvyššou budovou v EÚ
  3. Dáma s pávím pierkom
  4. Slovensko zasiahla vlna nárastu dopytu po produktoch na kĺby!
  5. Spoznajte Olomouc – univerzitné mesto a svoju budúcnosť
  6. Získaj náskok pred štartom
  7. 2. ročník Social Awards Slovakia prichádza
  8. MetLife spustila online nahlasovanie poistných udalostí
  9. Minulý rok boli v priemere ukradnuté takmer tri autá denne
  10. Žabka expanduje na západe krajiny, hľadá nadšených podnikateľov
  1. Dovolenka v Egypte: Vyskúšali sme, ako sa aktuálne cestuje 19 101
  2. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme 12 223
  3. Ako vyzerá majetok Slovákov? Zvyšuje sa najmä z jedného dôvodu 9 065
  4. Séria dvoch príloh: Angličtina nielen pre maturantov 7 004
  5. V sobotu do bezpečného Ománu so zľavou 486 eur 6 831
  6. 10 vecí, kvôli ktorým do banky už chodiť nemusíte 6 661
  7. Príbeh Patrika Tkáča a J&T, Lidl verzus Tesco a investičné tipy 6 272
  8. Volkswagen Tiguan: takto by malo vyzerať rodinné auto! 5 814
  9. Zažite farebný Marakéš a hory Atlasu so slovenským sprievodcom 5 256
  10. Trnavská univerzita: 385 rokov akademickej excelentnosti 4 982
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu