MARTIN (SITA) - Martinské mliekarne, a. s., Martin rozšírili v minulom roku svoj sortiment jogurtov a tvarohov o dva typy výrobkov a o šesť príchutí. Celkovo spoločnosť spracovala 22 miliónov litrov mlieka. Ako uviedol generálny riaditeľ Jozef Morgoš, uplynulý rok bol pre Martinské mliekarne náročný najmä z hľadiska konkurencie, "ktorá je teraz na slovenskom mliekarenskom trhu dosť silná". "Podarilo sa nám konsolidovať inovačný program, v ktorom budeme pokračovať aj v tomto roku," dodal J. Morgoš. Spoločnosť nestratila dodávateľov, ba naopak podarilo sa jej získať niekoľko nových. V súčasnosti Martinské mliekarne pripravujú výrobu nových typov tvarohových dezertov a nového probiotického kyslomliečneho ochuteného nápoja. V tomto roku uskutočňujú radikálne zmeny v obchodnej politike. Týkajú sa distribučného systému a celkovej komunikácie so zákazníkom. Rozšírenie služieb spočíva v častejších dodávkach, v širšom výbere produktov. Priamo sa budú distribuovať výrobky v domácom regióne, v Žilinskom kraji a v blízkom okolí. Významnými odberateľmi spoločnosti sú napríklad Tesco, Billa, Prior, OD Stred a ďalšie obchodné reťazce.