Regióny a mestá sa snažia opäť prilákať turistov z ČR

BRATISLAVA, BRNO (SME - ru) - Výhodnosť znovuzískania českej klientely si u nás uvedomuje čoraz viac regiónov a miest. Nie náhodou si preto nenechalo ujsť účasť na medzinárodnom veľtrhu cestovného ruchu Go `98 a jeho sprievodnej výstave Region tour, ...

BRATISLAVA, BRNO (SME - ru) - Výhodnosť znovuzískania českej klientely si u nás uvedomuje čoraz viac regiónov a miest. Nie náhodou si preto nenechalo ujsť účasť na medzinárodnom veľtrhu cestovného ruchu Go `98 a jeho sprievodnej výstave Region tour, ktoré sa včera otvorili v Brne, 84 subjektov zo SR formou priamej prezentácie a ďalšie desiatky sprostredkovane cez propagačné materiály. "Chodiť na takéto výstavy je už nevyhnutnosť," hovorí pracovníčka v expozícii Združenia regiónu Spiš. "Máme čerstvú skúsenosť z Poznanského veľtrhu z novembra, kde sme rozhodili cenové ponuky a na Silvestra už nám poľské cestovky posielali klientov. Brno chceme zužitkovať na prinavrátenie českých turistov," dodáva. Samozrejmosťou sa stalo i združovanie finančných prostriedkov. "Neboli by sme tu, keby nám neponúkol účasť vo svojom stánku žilinský Dom techniky, nemali by sme dosť peňazí," vysvetľuje Ľubomíra Zdzieblová za Regionálne združenie cestovného ruchu Horná Nitra, ktoré je v expozícii jedným zo siedmich spoluvystavovateľov zastrešených spomínaným Domom techniky. Celkove sa na oboch brnianskych výstavách zúčastňuje 926 vystavovateľov (o 13 % viac ako vlani) z 36 štátov (vlani 26). Po prvýkrát sú medzi expozíciami cestoviek zastúpené aj dva nemecké giganty Neckermann a TUI. Ako sa vyjadrili organizátori, dosiaľ nebývalý záujem zahraničných vystavovateľov o toto podujatie vyvolal fakt, že zahraničné subjekty vycítili príhodnú dobu pre vstup na tento trh otrasený po vlaňajšom krachu veľkých českých touroperátorov.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: SME - ru

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 568
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 285
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 709
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 076
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 273
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 919
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 850
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 412
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu