Premiér hovoril o nedocenených úspechoch SR

BRATISLAVA (SITA, TASR) - Vladimír Mečiar podľa vlastných slov tým, že prišiel do relácie SRo Nočné dialógy, splnil sľub o pravidelnom informovaní občanov. Musí voliť túto formu podávania informácií, uviedol hneď na začiatku, pretože okrem Slovenskej ...

BRATISLAVA (SITA, TASR) - Vladimír Mečiar podľa vlastných slov tým, že prišiel do relácie SRo Nočné dialógy, splnil sľub o pravidelnom informovaní občanov. Musí voliť túto formu podávania informácií, uviedol hneď na začiatku, pretože okrem Slovenskej republiky žiadne noviny neinformujú o činnosti vlády presne a zodpovedne. Občania sa tak nedozvedia, čo vláda robí, pretože to noviny nenapíšu. Témy rozhovorov sa týkali problematiky rómskych občanov žijúcich v SR, doriešenia sporu okolo Vodného diela Gabčíkovo - Nagymaros, zahraničnej politiky, ekonomiky, sociálnych problémov, znižovania populácie. Vo svojich odpovediach Mečiar poukázal predovšetkým na úspechy, ktoré SR v roku 1997 dosiahla, úspechy, za ktorými stojí vláda a ktoré sú vinou vnútorných rozporov v zahraničí nedocenené. Preto treba podľa neho tak, ako mu to bolo viackrát naznačené zahraničnými predstaviteľmi, doriešiť tieto spory. V súvislosti s útokmi voči svojej osobe poznamenal, že tieto sa personifikujú do takej miery, že to vyúsťuje do nenávisti voči osobe, vytvorenia koalície proti osobe a programu proti osobe. Mečiar ďalej konštatoval, že sa podrobuje vôli ľudí. Keď vo voľbách prejavia vôľu mať iného predstaviteľa, bude ju rešpektovať. Keď sa vyjadria za jeho osobu, svoju prácu bude vykonávať ďalej. O postojoch niektorých členov opozície povedal, že sa im v SR darí politika znechucovania ľudí. "Tým, že neboli silní, snažia sa o to, aby čo najmenej ľudí prišlo k voľbám a z toho najmenšieho počtu je väčšia pravdepodobnosť, že príde viac ich prívržencov. Takže zhnusujú politiku všetkým ľuďom na celom Slovensku." Na záver sa venoval novým formám kriminality, ktoré boli podľa jeho slov pre SR do revolúcie v roku 1989 nepoznaným fenoménom. Drogy, krádeže áut, obchod so ženami, lúpežné prepadnutia a organizovaný zločin sme v minulosti nepoznali, skonštatoval. Vláda však, podľa jeho slov, v tejto oblasti robí, čo sa dá. "Boli problémy s výpalným a dnes sa to vyberá z vrabčích hniezd," uviedol premiér a apeloval na podnikateľov, aby spolupracovali s políciou.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 606
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 341
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 723
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 168
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 370
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 833
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 893
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 353
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu