BVV sa snaží oživiť záujem zo Slovenska

BANSKÁ BYSTRICA - Musíme obnoviť pôsobenie voči slovenským klientom, ktorému sme v uplynulých rokoch nevenovali toľko pozornosti. Domnievali sme sa, že na Slovensku dobre poznajú ponuku Brněnských veltrhů a výstav (BVV), čo však nie je pravda, vyhlásil ..

BANSKÁ BYSTRICA - Musíme obnoviť pôsobenie voči slovenským klientom, ktorému sme v uplynulých rokoch nevenovali toľko pozornosti. Domnievali sme sa, že na Slovensku dobre poznajú ponuku Brněnských veltrhů a výstav (BVV), čo však nie je pravda, vyhlásil na prezentácii spoločnosti v Banskej Bystrici riaditeľ obchodnej skupiny spoločnosti Břetislav Fabián.

Podľa Vladimíra Harminca zo spoločnosti Corum BVV, ktorá zastupuje BVV v SR, pre slovenské firmy by najväčší efekt z viac ako tridsiatky veľtrhov BVV mala mať účasť na Medzinárodnom strojárskom veľtrhu, skupine potravinárskych veľtrhov spojených so Salimou , alebo účasť na veľtrhoch drevospracujúceho a papierenského priemyslu ako je Embax-print. Ako B. Fabián upozornil, o úspechu prezentácie firmy sa rozhoduje pri príprave. Vystavovateľ si musí vopred vyjasniť výstavné zámery a určiť cieľovú skupinu, ktorú chce osloviť.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

BVV uskutočnili poslednú prezentáciu na Slovensku ešte v časoch existencie spoločného štátu. Od roku 1996 do roku 1999 poklesla účasť slovenských návštevníkov v Brne z 51-tisíc pod 30-tisíc osôb, počet firiem zo SR sa znížil z 647 na takmer 500 a ich výstavná plocha sa zmenšila zo 16- pod 10-tisíc metrov štvorcových. K prepadu došlo najmä od roku 1998, vlani sa pád zastavil, v tomto roku záujem stagnuje alebo mierne oživuje. Pritom účasť návštevníkov z Nemecka, Poľska, Rakúska a Maďarska v rovnakých rokoch prudko stúpla. Podľa B. Fabiána takmer všetky veľtrhy BVV spĺňajú kritériá medzinárodnosti, pätinu zahraničných firiem alebo ich výstavnej plochy alebo päť percent návštevníkov, na Slovensku však túto podmienku spĺňa len Coneco.

SkryťVypnúť reklamu

BVV preto ponúka slovenským návštevníkom vypraviť do Brna autobusy z Bratislavy a z Košíc. Po vstupe firmy Messe Düsseldorf do BVV už spoločnosť Slovákom neposkytuje osobitné výhody. Firmy však majú možnosť zhruba polovičnej zľavy pri výstavnej účasti vo forme „hosťa veľtrhu“ - za účasti štátnej reprezentácie.

(sita)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 592
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 316
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 716
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 130
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 343
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 898
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 874
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 382
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu