V tohtoročnom XXIX. ročníku Rallye Tatry, ktorý bol nielen majstrovstvami Slovenska a Poľska, ale zároveň po rokoch opäť jednou z častí seriálu majstrovstiev Európy s koeficientom 2, si v triede A5 vavríny na Škode Felícii vybojovalo duo z košického Qualt Racing Teamu René Lipčák - Ľubomír Šlávka. Prvý z dvojice má už s motoristickým športom svoje skúsenosti, vlani dokonca štartoval načierno, bez vedomia svojej nežnejšej polovičky. Jeho spolujazdec s ním preteká prvú sezónu. Ako vyzerali tohtoročné `Tatry` z ich pohľadu? "Musím byť spokojný," hovorí R. Lipčák, "veď sme napokon obhájili vlaňajšie prvenstvo v efdvojkách, hoci si s Ľubom na seba ešte len zvykáme. Tohtoročná sezóna však nebola pre nás príliš šťastná. Dva razy nám vypovedala technika, dva razy nás zhaltovala jazdecká chyba. Na Rallye Tatry nám najviac dalo zabrať nestále počasie a meniace sa druhy povrchov. Keď sa to tak zoberie, v tohtoročnej súťaži sa vlastne vystriedali všetky druhy povrchov - suchý asfalt, šotolina, typická smola, na ktorú keď naprší, kĺže ako čert. Veď na nej aj zopár áut skončilo. Prvé dva dni na nás veľmi tlačil ďalší Košičan Mózner. Jazdil veľmi slušné časy, a na to napokon aj doplatil. Vo veľkej rýchlosti nedobrzdil na smole v dvanástej rýchlostnej skúške. Nám sa podarilo to, čo sme vlastne plánovali - zabodovať v absolútnom poradí. Hoci nás trošku tlačil Pinter na Cosworthe a menšie problémy sme mali s motorom, dalo sa to zvládnuť." Ľubo Šlávka preteká v Qualt Racing Teame prvú sezónu a ako spolujazdec je vlastne nováčikom. Napriek tomu má vraj ako letový operátor Slovenského vojenského letectva k technickým športom blízko. "Najťažšie na úlohe spolujazdca je avizovať jazdcovi včas zákrutu, vcítiť sa návzájom do položenia toho druhého. Myslím, že sa nám to obom v tohtoročnej súťažnej sezóne podarilo." V Rallye Tatry teda určite! Veď už v prológu prišla táto dvojica do cieľa v rovnakom čase ako spomínaný Mózner, druhý deň súťaže jazdila na čele triedy A5, hoci nepriaznivé počasie i náročný terén nezvládlo viacero jazdcov.