PREŠOV (SNV - ena) - I keď pre účastníkov motoristických súťaží je XXIX. ročník tohtoročnej Rallye Tatry už passé (išiel sa okrem iného aj ako majstrovstvá Európy s koeficientom 2), s nádejou očakávajú tú nasledujúcu a tohto roku aj poslednú - rožňavskú (17. - 18. 10.), - nemožno sa k nedávnemu dianiu na podtatranských cestách nevrátiť. Jeho víťazmi, azda trošku neplánovanými, sa po počiatočnom nápore poľskej posádky Kulig - Baran (zradenej napokon ich Renaultom Mégane Maxi) stal prešovský tandem I. Drotár - V. Bánoci na Toyote Celice GT-Four. Aké boli ich pocity z tatranskej rallye po niekoľkoročnej prestávke v tomto športe? "Po odpadnutí Habermanna sme sa viac-menej orientovali len na to, aby sme v poriadku došli majstrovstvá Slovenska," vysvetľuje I. Drotár. "Absolútne poradie sme veľmi nesledovali a až dve rýchlostky pred koncom sme vlastne zistili, že ideme na čele so štvorsekundovým náskokom. Tak sme si povedali, že by to stálo za to, a pridali sme." Tohtoročná Rallye Tatry, čo sa počasia týka, aspoň v prvé dva dni pretekov riadne sťažila jazdcom úlohu. Mokrý a šmykľavý terén nie je práve z tých, aký drotárovci obľubujú. "Kto tvrdí, že mu takýto povrch vyhovuje, jednoznačne klame," nezaprie v sebe profesionála jazdec, ktorý sa na krátky čas v rallye športe odmlčal. Po získaní prvenstva pod tatranskými končiarmi šanca prešovského dua na celkový titul majstra Slovenska pred nasledujúcimi pretekmi Rallye Rožňava je viac ako aktuálna. Uvedomuje si to aj spomínaná dvojica. "Bez debaty sa pustíme do boja, aby sme zvíťazili aj v Rožňave a získali celkový primát. Priali by si to nielen naši sponzori, firma Complex, ale v prvom rade my dvaja. Či sa to podarí, to je druhá vec, veď stopercentne musí fungovať človek i auto. Na poslednej barumke sme napríklad odpadli z druhého miesta, ale to neznamená, že sa vopred vzdávame," dodal I. Drotár.