nazývanom aj A1 - ring v Zeltwegu. Rakúska GP sa do seriálu Veľkých cien vracia presne po desiatich rokoch a z posledného víťazstva v roku 1987 sa na svahoch štajerského vidieka tešil Angličan N. Mansell na voze Williams-Honda.
Pôvodná dĺžka okruhu sa z 5,492 km skrátila na súčasných 4,318 km. Najzaujímavejšia je najrýchlejšia časť okruhu - štartovacia alebo cieľová rovinka, ktorá prechádza do ostrej pravotočivej zákruty. Po stredne rýchlych a pomalých zákrutách nasledujú krátke rovinky, na ktorých bol v súčasnosti zmenený povrch na hladký, ale málo priľnavý. Preto je celkom možné, že sa dočkáme podobného prekvapenia, aké všetkým pripravil Angličan Hill na maďarskom Hungaroringu. Pri testovaní tohto okruhu v roku 1996 jazdec McLarenu Škót Coulthard skonštatoval, že trať je svojimi parametrami a vlastnosťami podobná kľukatým uličkám Monte Carla, ale bez bariér. Kedže ide o úplne nový autodróm, pravidlá Medzinárodnej automobilovej federácie (FIA) povoľujú deň navyše voľného tréningu, a to vo štvrtok pred pretekmi. Momentálny bodový rozdiel medzi vedúcimi pretekármi aktuálneho poradia MS Nemcom M. Schumacherom a Kanaďanom Villeneuvom je desať bodov. Obom hlavným ašpirantom na majstrovský titul sa posledné preteky v talianskej Monze nevydarili. Avšak Nemec je pred GP Rakúska naladený optimisticky a povedal, že si svoje sklamanie z Monzy chce vynahradiť práve na A1 - ringu, pretože táto trať je protipólom talianskeho okruhu, čo vozom Ferrari vyhovuje.
Poradie MS - jazdci: 1. M. Schumacher 67, 2. Villeneuve 57, 3. Alesi 28, 4. Frentzen 27, 5. Coulthard 24. Tímy: 1. Ferrari 85, 2. Williams 84, 3. Benetton 53, 4. McLaren 38, 5. Jordan 28.