e Rallye Tatry - ME: 1. Drotár, Bánoci (SR - Toyota Cellica GT 4) 2:17:18 h, 2. Swieboda, Górski (Poľ. - Mitsubishi Lancer) 2:17:32, 3. Kuzaj, Skorupa (Poľ. - Mitsubishi Lancer) 2:17:40.
"Pevne verím, že naša tohtoročná práca bude ocenená tým, že nám opäť budú pridelené európske majstrovstvá s výrazným koeficientom," povedal riaditeľ Rallye Tatry Slovensko Ing. Miroslav Mikulovský. Na štart súťaže sa postavilo 49 vozidiel, do cieľa došlo len 22 tímov. Dramatický spád nabrala najmä sobotňajšia časť súťaže, keď dovtedy favorizovaná poľská dvojica Kulig - Baran pre technickú poruchu v 19. rýchlostnej skúške vypadla. Tým sa zvýšili šance tandemu Drotár - Bánoci z Košíc. "Nám šlo len o body v slovenskej časti súťaže, preto sme jazdili voľne. Keď vypadli v prvej etape horúci kandidáti na titul majstra Slovenska Habermann s Horniačkom, mohli sme si polepšiť. O titule však rozhodnú až záverečné preteky na Rallye Rožňava v októbri. Keby sme tam dosiahli titul majstra, nemali by sme už problémy s kontraktmi na budúcu sezónu," povedal jazdec víťazného tímu 29. ročníka Rallye Tatry Slovensko, vodič Toyoty Celica CT-4 Igor Drotár. "Naozaj sme sa do toho obuli, až keď sme zistili, že Kulig s Baranom majú problémy. Bolo nám ich ľúto, pretože jazdia výborne a patria k európskej špičke. Morálnym víťazom 29. ročníka Rallye Tatry pre mňa zostáva Kulig," dodal Drotár.
Autor: SME - kim