ala ich výrazné skvalitnenie, by však hlavné mesto podľa slov námestníka primátora Ing. Jána Kotuľu potrebovalo až 800 mil. Sk. Ďalšie tri miliardy by boli potrebné na vybudovanie nových ciest a vytvorenie takého komunikačného systému, aký by hlavné mesto malo mať. Ako J. Kotuľa poznamenal, napríklad Praha investovala minulý rok len do dopravnej infraštruktúry 10 miliárd Kč a Ostrava, ktorá je podstatne menšia ako Bratislava, 500 miliónov Kč. Hoci po siedmich rokoch sa tento rok začali robiť aj rozsiahlejšie opravy komunikácií, stále ide len o "plátanie", ktorého cieľom je aspoň zaistiť bezpečnú premávku. Na opravu chodníkov a obrubníkov v súčasnosti mesto financie nemá. Väčšiu investíciu - 26. mil. Sk - si v tomto roku podľa J. Kotuľu vyžiadala rekonštrukcia kanalizácie a komunikácie Popradská- Vrakunská v Podunajských Biskupiciach, v ktorej dôsledku je v tomto úseku už niekoľko týždňov vylúčená trolejbusová doprava. Rekonštrukcia bude dokončená do konca októbra. Cez leto sa začala opravovať aj Kopčianska ulica v Petržalke, ktorej prvá časť bude dokončená v nadväznosti na dobudovanie novej železničnej stanice v októbri. Investície do tejto stavby predstavujú 65 mil. Sk. Druhá časť tejto komunikácie bude dokončená na budúci rok. Väčšiu sumu peňazí z mestského rozpočtu - 13,5 mil. Sk - si vyžiadala aj rekonštrukcia Tatranskej ulice v Záhorskej Bystrici. Hlavné mesto má v pláne urobiť 4 svetelné cestné signalizácie. Verejné súťaže na tri z nich, ktoré mali byť hotové do konca októbra, však boli neúspešné, preto musí mesto v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní vo výbere dodávateľa pokračovať.
Autor: SME - jb