Stredoslovenské žriedla rozširujú ponuku

Podnik Stredoslovenské žriedla, a. s. Budiš, ktorý je výrobcom minerálnych vôd Budiš a Fatra, rozšíril sortiment výrobkov o sklenené fľaše s piatimi druhmi ochutenej vody. Do minerálnej vody pridávajú sirupy, ktoré vyvinuli v St. Nicolaus, a. s. Liptovský

Mikuláš. Rovnaký sortiment ponúkajú aj v polyetylénových (PET) fľašiach. Ako v rozhovore pre SME uviedol predseda predstavenstva a. s. Stredoslovenské žriedla Mgr. Radovan Horecký, nedávno prišli aj s ďalšou novinkou - okrem pollitrových a poldruhalitrových PET fliaš začali minerálnu vodu dodávať na trh aj v dvojlitrových PET fľašiach. Prevahu si však naďalej udržiavajú sklenené fľaše, ktoré výrazne uprednostňujú najmä spotrebitelia na vidieku - až 80 percent minerálnych vôd z produkcie Stredoslovenských žriediel sa predáva v "skle".

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Stredosloenské žriedla pracujú aj na novom, atraktívnejšom dizajne svojich výrobkov. Na fľašiach minerálnej vody Budiš sa objavili začiatkom tohto roka nové etikety, známa Fatra sa dočká rovnakej zmeny dizajnu už v najbližšom období. V prípade budišskej minerálky sa podľa slov Mgr. Horeckého zmena dizajnu prejavila jednoznačne pozitívne a potvrdilo sa, že aj obal predáva.

Ako uviedol riaditeľ a. s. Ing. Ján Číž, na základe rozhodnutia predstavenstva a. s. a v spolupráci s konzultačnou a poradenskou firmou TQM Consulting, s. r. o., podnik zabezpečuje výstavbu a zavedenie systému manažovania kvality podľa požiadaviek noriem radu EN ISO 9000. Podľa jeho slov je na základe doterajšieho priebehu prác možné očakávať certifikačný audit v polroku budúceho roku. "Dosiahnutie certifikátu je jedným z cieľov spoločnosti smerujúcich k uspokojeniu potrieb našich odberateľov," konštatoval.

SkryťVypnúť reklamu

Minerálne vody Budiš a Fatra si nachádzajú cestu aj do zahraničia. Okrem ČR, ktorá je tradičným miestom ich vývozu, sa vedú rokovania o exporte oboch značiek minerálok do takých exotických krajín, akými sú Singapur a Indonézia. Na akcii nazvanej Týždeň Slovenska v Indonézii, ktorá sa uskutočnila na prelome augusta a septembra tohto roka v hlavnom meste Indonézie Djakarte, zástupcovia Stredoslovenských žriediel predstavili minerálky tamojším podnikateľom.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 574
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 290
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 709
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 083
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 297
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 926
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 852
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 409
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu