Európski milionári budú mať svoj časopis

Neal Lachman sedí pohodlne opretý v kresle, na zápästí ľavej ruky hodinky Rolex, v pravej ruke mobilný telefón. V 27-rokoch sa stal ako šéfredaktorom, tak aj vydavateľom prvého európskeho časopisu určeného výhradne milionárom. Jeho kancelária sa nachádza

na veľmi vhodnom mieste, priamo v budove Svetového obchodného strediska a pri rotterdamskej burze. Nealov diár je preplnený termínmi schôdzok a rokovaní, takže na rozhovor má len pár minút, a ten je ešte stále prerušovaný zvonením telefónu. Každý má svoje časopisy: muži, ženy, domáce zvieratá, roboti, záhradkári, len milionári nie, hovorí. A ako s obrovským presvedčením dodáva, teraz boháči konečne dostanú skutočne dobrý a exkluzívny magazín. Časopis sa volá Elitair (Príslušník elity) a od decembra ho bude dostávať asi 40 000 odberateľov zatiaľ v Holandsku. Ďalších 10 000 výtlačkov bude Lachman rozosielať do starostlivo vybraných novinových stánkov, kde budú k dispozícii za 12,5 holandských guldenov, teda asi za 210 Sk. Lachman verí, že vie, čo jeho čitatelia chcú: kvalitu a informácie zabalené do rafinovanej atmosféry. Nie všetci milionári sú si ale rovní. Lachmanovu klientelu tvorí len skutočná peňažná aristokracia. Ľudia, ktorým pomohla k bohatstvu výhra v lotérii či takzvaní noví zbohatlíci nie sú vítaní. Čitatelia musia dokázať, že majú vkus a zmysel pre eleganciu. Každý, kto by sa príliš chválil svojimi peniazmi, bude z Lachmanovho adresára žiaducich zákazníkov okamžite vyčiarknutý. Prvé číslo Elitaira bude tematicky zamerané na problém, s ktorým sa stretávajú len tí najbohatší, a tým je nebezpečenstvo únosu kvôli výkupnému. "Keď máte veľa peňazí, veľké auto a krásny dom, potom ste vystavení obrovskému nebezpečenstvu. A skupina ľudí, na ktorých sa obraciam, má z tejto veci skutočne veľké obavy. Preto im budeme poskytovať rady, ako sa tejto hrozbe vyhnúť a ako ochrániť svoje deti," povedal Lachman. Šéfredaktor a vydávateľ v jednej osobe sa netají tým, že s časopisom nemá žiadne finančné problémy. Elitair získava peniaze z reklám a tie sa len hrnú, hovorí. V skutočnosti kvôli reklame vôbec žiadnu firmu nenáhaňal, tie naopak stoja v rade, aby sa pre ne v časopise ušlo miesto.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Autor: ČTK/DPA

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 596
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 326
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 719
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 143
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 352
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 874
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 883
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 369
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu