Uvádza sa to v náleze Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu r. č. 96/09/15. Komisia dospela k záveru, že boli porušené najmä tie ustanovenia kódexu, ktoré stanovujú, že reklama musí byť slušná, čestná a pravdivá, nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi hospodárskej súťaže a nesmie byť spôsobilá privodiť ujmu iným súťažiacim. Arbitrážna komisia skonštatovala, že uverejnením billboardov, voľne prístupných verejnosti a najmä inzerátu v mesačníku Stratégie na Slovensku, určenom osobám aktívnym v marketingovej komunikácii, mohlo dôjsť k poškodeniu iných rozhlasových staníc, ktorých logotypy (Rádio Twist, Fun Radio a Rock FM Radio - pozn. red.) sú v reklamách vyobrazené. Ako sa uvádza v odôvodnení nálezu, "takéto konanie treba pokladať za konanie v rozpore s dobrými mravmi hospodárskej súťaže a samotná reklama je spôsobilá privodiť ujmu iným súťažiacim, k čomu došlo hrubo neetickým konaním tak, že reklamu nemožno pokladať za slušnú, čestnú a pravdivú." Zadávateľom reklamnej kampane bola reklamná agentúra Donar, podľa ktorej cieľom reklamy bolo vyvolať úsmev.
Autor: SME-ch