súčasť výskumného projektu NetProjekt, ktorý realizovali agentúry FOCUS a Webner. Desatina respondentov ankety (10,3 %) uviedla, že používa Internet priemerne menej než 2 hodiny týždenne, 31,8 % používa Internet 2 - 4 hodiny týždenne, 30,4 % venuje Internetu 5 - 10 hodín za týždeň, 16,0 % zasa 11 až 20 hodín a 11,0 % dokonca viac ako 20 hodín. Veková skupina 18 - 24-ročných bola medzi užívateľmi Internetu v ankete zastúpená až 38,0 %, skupina 25 - 34-ročných 32,8 %. Vyššie vekové kategórie majú medzi používateľmi Internetu oveľa menšie zastúpenie: kategória 35-44 rokov (16,6 %), 45 - 54 rokov (7,8 %) a 55 a viac rokov (1,7 %).
Autor: SME-dos