Sobota, 27. február, 2021 | Meniny má AlexanderKrížovkyKrížovky

Test: Zženštilí muži?

Päťdesiatroční muži chcú vyzerať akoby mali štyridsať, štyridsiatnici sa chcú podobať tridsiatnikom... Už dávno neplatí, že kozmetické výrobky používajú iba zženštilí muži! Mužská túžba uchovať si mladú a krásnu tvár je z roka na rok väčšia

.

1.V roku 1978 v USA nechali muži v pokladniciach kozmetických salónov 3 miliardy dolárov a v roku 2000 až 30 miliárd! Viete, ktoré krémy sa najviac tešili ich pozornosti?
a) opaľovacie krémy, ktoré chránia kožu pred starnutím
b) hydratačné krémy, ktoré bránia vysýchaniu pokožky
c) krémy proti nadmernému poteniu

2. Pena na holenie. Kupujú ju vlastne všetci, okrem tých, ktorí sa odmietajú holiť. Za "hladkú tvár" zaplatili Američania pred tridsiatimi rokmi 2,8 miliardy dolárov a v roku 2000 už 146 miliárd. Koľko percent mužov sa holí každý deň?
a) 30 percent
b) 65 percent
c) 85 percent

Skryť Vypnúť reklamu

3. V posledných rokoch vody po holení zaznamenali absolútny boom. Ak za ne nechali Američania v obchodoch v roku 1970 iba 5,5 miliardy dolárov, v roku 2000 až 268 miliárd. Viete, aké vody a krémy po holení idú na odbyt najviac?
a) obohatené o vitamíny a liečivé bylinky
b) s mošusovou vôňou

4. Keby westernový hrdina počul, koľko sú súčasní Američania ochotní zaplatitť za mužské parfumy, zrejme by hneď začal strieľať. Američania v roku 2000 zaplatili za flakóny s pánskymi voňavkami 461 miliárd dolárov! Tušíte, čo je najväčším súčasným americkým hitom pri výbere parfumu?
a) jeho vôňa musí byť zladená s vôňou krému na holenie
b) muži používajú vo veľkom aj ženské vône
c) kupujú ich výlučne vo flakónoch bez aerosolových prípravkov

 

Správne odpovede: 1b, 2b, 3a, 4a  

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Maldivy, Emiráty, Egypt z Bratislavy aj s poistením liečby COVID
  2. Žabka expanduje na západe krajiny, hľadá nadšených podnikateľov
  3. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme
  4. Petit Press a RegioMedia rozbiehajú spoločný predaj v regiónoch
  5. Volkswagen Tiguan: takto by malo vyzerať rodinné auto!
  6. V sobotu do bezpečného Ománu so zľavou 486 eur
  7. Geis pomáha zvládať komplikácie v cezhraničnej preprave
  8. Dovolenka v Egypte: Vyskúšali sme, ako sa aktuálne cestuje
  9. Online zľavy: Viete, kde ich vyhľadať?
  10. Šanca pre mladé talenty
  1. O2: Mentálne zdravie zamestnancov je pre nás veľkou prioritou
  2. Maldivy, Emiráty, Egypt z Bratislavy aj s poistením liečby COVID
  3. Varso Tower od HB Reavis je najvyššou budovou v EÚ
  4. Dáma s pávím pierkom
  5. Slovensko zasiahla vlna nárastu dopytu po produktoch na kĺby!
  6. Spoznajte Olomouc – univerzitné mesto a svoju budúcnosť
  7. Získaj náskok pred štartom
  8. 2. ročník Social Awards Slovakia prichádza
  9. MetLife spustila online nahlasovanie poistných udalostí
  10. Minulý rok boli v priemere ukradnuté takmer tri autá denne
  1. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme 15 157
  2. Dovolenka v Egypte: Vyskúšali sme, ako sa aktuálne cestuje 12 451
  3. Séria dvoch príloh: Angličtina nielen pre maturantov 7 377
  4. Volkswagen Tiguan: takto by malo vyzerať rodinné auto! 7 354
  5. Ako vyzerá majetok Slovákov? Zvyšuje sa najmä z jedného dôvodu 6 983
  6. V sobotu do bezpečného Ománu so zľavou 486 eur 6 884
  7. 10 vecí, kvôli ktorým do banky už chodiť nemusíte 6 275
  8. Príbeh Patrika Tkáča a J&T, Lidl verzus Tesco a investičné tipy 5 876
  9. Zažite farebný Marakéš a hory Atlasu so slovenským sprievodcom 4 888
  10. Maldivy, Emiráty, Egypt z Bratislavy aj s poistením liečby COVID 4 421
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu