BRATISLAVA (SME - r) - Podľa výsledkov zatiaľ posledného prieskumu spoločnosti AISA Slovensko mala STV 1 sledovanosť 40 percent a STV 2 sledovanosť 14 percent. Verejnoprávna Slovenská televízia v mediálnych prieskumoch od roku 1993 zaznamenáva neustále pokles sledovanosti. Jej prvý program zo 75 percentnej sledovanosti v roku 1993 klesol pred začiatkom vysielania súkromnej TV Markíza (august 1996) na 46 percent a pokračuje ďalej - v jesennom kole prieskumu v roku 1996 na 43 percent. Sledovanosť druhého programu v rokoch 1993 - 1996 kolísala od 11 do 19 percent.
Sledovanosť televíznych staníc
1996 (v %) 1997 (v %) rozdiel
TV Markíza 54 62 +8
STV 1 43 40 -3
Nova 22 19 -3
STV 2 14 14 0
VTV 9 6 -3
Zdroj: Mediaprojekt `96, Media & TGI `97