Utorok, 9. marec, 2021 | Meniny má FrantiškaKrížovkyKrížovky

STV zaostáva za Markízou aj v príjmoch

Prieskumy viacerých mediálnych agentúr nasvedčujú, že veľkosť príjmov na slovenskom televíznom trhu dynamicky rastie - v porovnaní s minulým rokom približne trojnásobne. Podľa agentúry AISA Slovensko pred niekoľkými mesiacmi tvoril podiel televízie Markíz

a na trhu takmer 50 percent podiel STV 1 20 perc. a TV Nova 13 percent. Na základe vývoja slovenského reklamného trhu bolo možné odhadnúť, že celkový objem televíznej reklamy v roku 1997 dosiahne výšku 1,4 miliardy Sk. Otázkou bolo jeho prerozdelenie medzi jednotlivé televízne spoločnosti. Podľa dostupných údajov sa v prvom polroku 1997 v rámci STV realizovalo 220 mil. Sk, v TV Markíza 502 mil. Sk a v televízii VTV objem v rozmedzí 10-20 mil. Sk. Na základe aproximácie možno konštatovať, že do konca roku 1997 by mala Markíza získať približne 1 miliardu korún a STV 420 miliónov Sk. Z týchto údajov vyplýva, že STV v tomto roku získa necelých 30 percent, TV Markíza takmer 70 percent a VTV iba 2-3 percentá.

Skryť Vypnúť reklamu

Podľa týždenníka TREND (49/1997) v októbri dosiahli výdavky na reklamu rekordnú výšku 619 mil. Sk. Televízia Markíza v nich dominuje sumou 362 mil. Sk, pre STV platí suma vyše 65 mil. Sk. Porovnanie výdavkov na reklamu v období od januára do októbra 1997 je pre STV ešte deprimujúcejšie - výdavky na reklamu v TV Markíza dosiahli výšku 2,031 mld Sk, v STV 416 mil. Sk. Podľa autorky TRENDU túto rekordnú výšku "sčasti zapríčinili aj reklamné aktivity, ktoré nepredstavujú konkrétne investície do reklamy, ale podľa monitoringu sa do objemu reklamy započítavajú".

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. Metropolis sa stane ikonickou stavbou Bratislavy
  2. Porovnanie cien 4-izbových bytov v Bratislave. Poznáme víťaza
  3. Tichá hrozba menom oxidačný stres. Ako sa pred ním chrániť?
  4. Rovnaká, a predsa iná - Zelená energia od SSE
  5. Čo napĺňa v práci úspešné ženy v jednej z najznámejších firiem?
  6. Porsche sa rozrastá o nový shooting brake Taycan Cross Turismo
  7. Ostrov Saona pri Dominikánskej republike je pravý karibský raj
  8. Nové číslo Historickej revue
  9. Oplatí sa teraz kupovať byt alebo je lepšie si počkať?
  10. Skutočná vanilka a čokoláda. Čo robí potraviny kvalitnými?
  1. FVT - malá fakulta, veľké úspechy
  2. Rovnaká, a predsa iná - Zelená energia od SSE
  3. Porovnanie cien 4-izbových bytov v Bratislave. Poznáme víťaza
  4. Tichá hrozba menom oxidačný stres. Ako sa pred ním chrániť?
  5. Metropolis sa stane ikonickou stavbou Bratislavy
  6. Čo napĺňa v práci úspešné ženy v jednej z najznámejších firiem?
  7. Svieže jarné ceny v PLANEO Elektro sú aj v marci extra výhodné
  8. Ako môžete zastaviť dýchavičnosť pri covide a po jeho prekonaní?
  9. Ostrov Saona pri Dominikánskej republike je pravý karibský raj
  10. Porsche sa rozrastá o nový shooting brake Taycan Cross Turismo
  1. Oplatí sa teraz kupovať byt alebo je lepšie si počkať? 27 760
  2. Korona zlacňuje elektroniku. Tento týždeň je až o 50 % lacnejšia 14 831
  3. Ostrov Saona pri Dominikánskej republike je pravý karibský raj 14 233
  4. Skutočná vanilka a čokoláda. Čo robí potraviny kvalitnými? 12 121
  5. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme 12 102
  6. Nové číslo Historickej revue 9 726
  7. Ako môžete zastaviť dýchavičnosť pri covide a po jeho prekonaní? 8 216
  8. Telo v karanténe, jar a domácnosť, rozhovor s Denisou Dvončovou 7 794
  9. Denník SME spolu s knihou Rozhovory o ľudskom tele 7 625
  10. AGEL spustil testovanie expresnými PCR testami 7 056
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu

Neprehliadnite tiež

Premiér Igor Matovič.

Premiér Matovič vládne v štýle ja – strana – krajina.

8. mar
Ilustračná fotografia.

PCR testy na Slovensku odhalili viac ako 323-tisíc nakazených koronavírusom. Pandémia Covid-19 si vyžiadala 7 921 obetí. Platia sprísnené opatrenia.

7 h