# S uznaním kvitujem úsilie vedenia Ústavu sociálnej starostlivosti pre telesne postihnutú mládež na Mokrohájskej ulici v Bratislave využiť všetky dostupné prostriedky na všestranné zlepšenie podmienok svojich chovancov. Dojemne pôsobí šot odvysielaný v televízii Markíza, v ktorom autori nadväzujú na všeobecne známe dobročinné pôsobenie princeznej Diany s prosbou prispieť na konto ústavu. Napriek viacerým sponzorom peňazí na dobudovanie bazéna "stále nie je dosť``. Pravdepodobne preto sa vedenie ústavu rozhodlo bez akéhokoľvek predbežného varovania odpojiť telefónne linky z bytov bývalých zamestnancov, teraz už dôchodcov, ktorí v ústave odpracovali dvadsat` i viac rokov. Telefónne linky sme používali od nasťahovania sa v roku 1969 ešte ako aktívni pracovníci a za hovory sme platili v pokladni ústavu. Pred bytovkou síce máme telefónny automat, ale v prípade choroby, alebo ak treba volať pohotovosť, to pre osamelo žijúcich dôchodcov nie je bez problémov. Mrzí nás necitlivý prístup vedenia ústavu a jeho "vďaka" za našu obetavú mnohoročnú prácu. Viem, že z právneho hľadiska to nie je napadnuteľné, ale svedčí to o dvojtvárnosti, nekorektnosti, nedôstojnom postoji pracovníkov sociálnej sféry.
Autor: ALŽBETA KROČANOVÁ, BRATISLAVA