Po prvom šesťmesačnom období sa už dostavil slušný výsledok - miera každodennej prítomnosti poštových doručovateľov v zamestnaní sa zvýšila o desať percent. Aby britská Kráľovská pošta toto nadšenie trochu zmiernila a kvôli nákupu áut sa celkom nezruinovala, uzniesla sa, že o auto značky Ford Focus či poukazy na dovolenku v hodnote 2000 libier (približne 116 000 korún) sa bude žrebovať. Žrebovania sa mohla zúčastniť viac než polovica zo 170 000 zamestnancov Kráľovskej pošty a jej pobočky Parcelforce Worldwide. Automobily získalo nakoniec 37 a poukážky na dovolenku 75 poštárov. Tí, čo nemali v lotérii šťastie, dostali aspoň poukaz na 150 libier (takmer 10 000 korún). Spokojné vedenie pošty sa rozhodlo v kampani proti absentérom pokračovať. V dvoch nadchádzajúcich semestroch sa budú môcť verní zamestnanci zúčastniť ďalšej lotérie, v ktorej sa bude žrebovať o 390 poukazov v hodnote 275 libier (asi 16 000 korún). Tí najzaslúžilejší, ktorí vydržia pracovať celý rok bez jediného dňa absencie, môžu dúfať vo výhru jedného z 39 automobilov.