Matador dostane konkurenta

BRATISLAVA - Slovenský výrobca gumárenských produktov vrátane pneumatík Matador minulý týždeň vyhlásil, že je na vstup Hankooku pripravený a nepredstavuje pre neho "neprekonateľné riziká". Prezident Matadoru Štefan Rosina sa dokonca pred dvomi mesiacmi .

BRATISLAVA - Slovenský výrobca gumárenských produktov vrátane pneumatík Matador minulý týždeň vyhlásil, že je na vstup Hankooku pripravený a nepredstavuje pre neho "neprekonateľné riziká". Prezident Matadoru Štefan Rosina sa dokonca pred dvomi mesiacmi stretol so šéfom Hankooku v Kórei.

Matador obsadzuje svojimi gumárenskými výrobkami zhruba 30 až 40 percent slovenského trhu a zamestnáva v Púchove 2400 ľudí. Na naše otázky o zmene, ktorú prinesie Hankook odpovedal e-mailom hovorca Matadoru DUŠAN KOBLIŠEK.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Považujete Hankook za svojho bezprostredného konkurenta?

"Áno, samozrejme, Honkook je bezprostredný konkurent spoločnosti Matador."

Ako sa produkcia Hankook odlišuje od výroby Matadoru?

"V predpokladanom sortimente, s ktorého výrobou sa v plánovanom podniku uvažuje, sa produkcie oboch výrobcov veľmi neodlišujú"

Rokujete o prípadnej spolupráci s Hankookom?

"Áno".

Predpokladáte, že budete dodávať pneumatiky do niektorého z novobudovaných závodov PSA alebo Kia?

"Pripravujeme sa na tendre, ktoré budú postupne na jednotlivé produkcie oboch podnikov vypisované. Od oboch výrobcov už boli odborní zástupcovia na prehliadke výroby - šance budeme mať v tomto teritóriu viacerí podobné."

Kto alebo kde sú vaši najdôležitejší odberatelia?

SkryťVypnúť reklamu

"V tomto regióne je to zatiaľ Škoda Mladá Boleslav a VW, kde už v súčasnosti dodávame ekologicky prijateľné ,zelené' plášte na VW Polo. Pokiaľ ide o prvovýrobu, je to aj napríklad Dacia a podstatné vzťahy sú v Rusku pre tamojších výrobcov. Je dôležité všeobecne vedieť, že ani jeden výrobca automobilov nemá na daný typ jediného dodávateľa prvoobutia. Spravidla ide o tri až štyri značky." (jj)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 580
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 298
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 711
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 107
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 331
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 920
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 860
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 403
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu