Fanúšik chce prežiť víkend s tým, čo má rád

Fanúšik má cez víkend čas a podľa Vojtecha Miklósa, šéfa Šport Progressu, marketingového partnera Slovenského futbalového zväzu, ho chce prežiť s tým, čo má rád - so športom. Môže sa mu sám aktívne venovať, vybrať sa do hľadiska povzbudzovať alebo kochať

sa športovaním iných pri obrazovke. Tá tretia možnosť by mala byť najdostupnejšia. Ale nie je.

Futbal a hokej ako najpopulárnejšie športy pred tromi rokmi zjednotili krok a v rokovaniach s STV vystupujú spoločne. Na pôde novozaloženej Slovenskej únie športu (tvoria ju zväzy futbalu, hokeja, basketbalu, hádzanej, volejbale a tenisu) momentálne posudzujú širší projekt s pracovným názvom Slovenský šport na televíznych obrazovkách.

"Každý šport má právo pýtať od televízie peniaze, ale okrem futbalu, hokeja a výnimočne niektorého ďalšieho pri extra podujatí, nemá na to momentálne potenciál," myslí si Miklós. Napriek tomu je presvedčený, že každý šport na obrazovke má svoju hodnotu, lebo je to "jedinečný, originálny program, zásadne premiéra", navyše s výchovným vplyvom.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Šéf agentúry nepochybuje, že aj slovenský fanúšik by si rád a rýchlo zvykol na to, čo jeho kolega v cudzine - na televízne popoludnia so športom so stálym vysielacím časom počas víkendu. Pripomína, že až 30 percent slovenských divákov sleduje v televízii programy v inom jazyku, čo je svetový unikát.

Televízne víkendy so športom sú bežné vo viacerých krajinách. Podľa návrhu projektu únie by nosne mali priamy prenos z futbalovej alebo hokejovej ligy. Ak by na programe nebola ani jedna, dostal by sa na rad prenos z iného športu. Podporné programy v objeme asi 200 hodín ročne by zahŕňali magazíny, športové štúdio, sumár športového týždňa, diskusné relácie a profily osobností. ,,Futbalové magazíny majú v západnej Európe vyššiu sledovanosť ako priame prenosy, lebo ponúkajú zostrihy, teda to najzaujímavejšie, čo sa v kole udialo," pripomína Miklós.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 587
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 309
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 712
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 121
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 338
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 910
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 864
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 392
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu