Slovensko včera našlo svoju prvú SuperStar

Súťaž Slovensko hľadá SuperStar je už po finále. Slovenská televízia môže byť so sledovanosťou spokojná, diváci si prišli na svoje, súťažiacich na nejaký čas pozná celé Slovensko. Finalistom televízia nevypláca nijaký honorár, ale hradí náklady spojené .

FOTO SME - PAVOL MAJER

Súťaž Slovensko hľadá SuperStar je už po finále. Slovenská televízia môže byť so sledovanosťou spokojná, diváci si prišli na svoje, súťažiacich na nejaký čas pozná celé Slovensko. Finalistom televízia nevypláca nijaký honorár, ale hradí náklady spojené so šou - ubytovanie, dopravu a podobne. Podľa Branislava Zahradníka z vedenia STV začnú finalisti zarábať po skončení programu. "Finalisti sa behom roka môžu stať milionármi," odhaduje a je pravda, že už dnes je o mnohých veľký záujem.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Po skončení finále nebude STV manažovať ďalšie komerčné aktivity SuperStar ani z nich nebude mať príjem. Koncerty finalistov zabezpečuje agentúra Scream Artis Management, z predaja CD bude profitovať vydavateľstvo BMG. STV odvysiela záznam jedného zo šiestich koncertov šnúry, ktorá sa začne 24. apríla v Košiciach a skončí sa 2. mája v Bratislave.

Včera sa vo finále stretli Martina Šindlerová a Katka Koščová. Pred prenosom hovorili, že vlastne žiadna neprehrá. Dostať sa tak ďaleko je vraj víťazstvom oboch.

Ako sa skončil reprezentatívny prieskum

Ak by ste rozhodovali vy, ktorý z finalistov súťaže Slovensko hľadá SuperStar by sa stal jej víťazom?

20,4 % Martina Šindlerová

17,1 % Tomáš Bezdeda (3)

11,9 % Katarína Koščová

SkryťVypnúť reklamu

8.2 % Zdenka Predná (4)

4,6 % Miro Jaroš (6)

3,9 % Samo Tomeček (7)

3,4 % Peter Konček (8)

3,0% Robo Mikla (odišiel sám)

1,1 % Petra Humeňanská (10)

1,1 % Martin Kelecsényi (11)

0,3 Peter Kotuľa (9)

0,5 % žiadny z finalistov

24,3 % nesledujem súťaž

Reprezentatívny prieskum urobila pre denník SME agentúra MVK od 23. februára do 1. marca 2005 na reprezentatívnej vzorke 1200 respondentov. Vzorka je reprezentatívna podľa pohlavia, veku, vzdelania, regionálneho zastúpenia, národnosti a veľkosti sídla.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 465
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 115
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 697
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 682
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 019
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 196
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 742
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 554
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu