Kofola štartuje kampaň za svoju značku

BRATISLAVA - Výrobca nealkoholických nápojov Kofola Rajecká Lesná vo štvrtok odštartoval novú kampaň, ktorou chce zvýšiť ochranu registrovanej značky Kofola. "Výhradné právo na používanie tejto ochrannej známky má spoločnosť Kofola. Výrobcovia alebo ...

BRATISLAVA - Výrobca nealkoholických nápojov Kofola Rajecká Lesná vo štvrtok odštartoval novú kampaň, ktorou chce zvýšiť ochranu registrovanej značky Kofola. "Výhradné právo na používanie tejto ochrannej známky má spoločnosť Kofola. Výrobcovia alebo prevádzkari reštauračných a pohostinských zariadení však často predávajú rôzne nápoje pod týmto názvom, čím zavádzajú spotrebiteľov," povedal obchodný riaditeľ spoločnosti Marián Šefčovič. Takéto plagiátorstvo spôsobuje podľa neho firme straty vo výške niekoľkých desiatok miliónov korún ročne.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

I keď napodobňovanie chránenej značky Kofola zo strany výrobcov sa po viacerých právnych krokoch vyskytuje už len ojedinelo, spoločnosť zaznamenala jeho presun k prevádzkarom gastronomických zariadení. Z celkového počtu 12-tisíc čapujú tmavé nealkoholické nápoje podľa Šefčoviča v asi 5,5-tisíca reštauráciách a pohostinstvách. "Viac ako štvrtina čapuje plagiáty pod názvom Kofola, čo je tretina tržieb za predaj tmavých nealkoholických čapovaných nápojov," povedal

Šefčovič. (sita)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  6. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  7. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  8. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 499
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 182
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 700
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 3 808
  5. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 993
  6. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 2 597
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 778
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 496
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu