Prvá česká superstar Aneta Langerová získala od svojho víťazstva v súťaži už množstvo cien. FOTO - ČTK |
Záznam zo semifinále videlo až 59 percent tých, ktorí mali zapnutý televízor. Ku koncu pozeralo reláciu až 3,3 milióna divákov, čo bolo viac ako pri minuloročnom súboji medzi poslednými dvoma súťažiacimi.
Tlačový manažér Česko hľadá SuperStar Adam Kotalík hovorí, že vlani sa záujem o súťaž - aj v médiách - zvyšoval až po začiatku semifinálových kôl. Myslí si, že tentoraz budú vo finále oveľa lepší speváci ako pred rokom. "Po úspechu prvej série sa prihlásilo viac hudobníkov a ľudí z biznisu," tvrdí.
Oproti minulej časti došlo aj k niektorým dramaturgickým zmenám, počet semifinalistov stúpol zo 40 na 50, počet finalistov z 10 na 12. Česká SuperStar však stále trvá len niečo vyše hodiny s jedným reklamným breakom, počas finálových večerov budú zrejme dva.
Nova nemá práva na magazín, podľa Kotalíka STV kúpila drahšiu licenciu. Potvrdil, že firma FremantleMedia nemá v Česku podiel na zisku z reklamy. "Nova predpokladá, že i druhý ročník Česko hľadá SuperStar bude pre ňu divácky, ale i finančne prínosný," povedal. (zu)