Jedenásty ročník konferencie zameraný na profesionalitu, flexibilitu a etiku

Podpredseda vlády

a minister financií SR Ivan Mikloš dnes otvorí jedenásty ročník konferencie Nové trendy v personálnom manažmente. Organizátor

a odborný garant tohto podujatia, personálno-poradenská spoločnosť Trenkwalder Management Partners na nej privíta takmer dve stovky vrcholových manažérov v oblasti rozvoja ľudských zdrojov.

Počas desiatich rokov svojej existencie sa konferencia vyprofi-lovala na prestížne podujatie. Pravidelne sa na ňom stretávajú najväčší hráči v oblasti rozvoja ľudských zdrojov. Program jedenásteho ročníka predurčili už vlaňajší účastníci, pre ktorých je dôležité diskutovať nielen v teoretickej rovine, ale vypočuť si aj praktické skúsenosti iných.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Podľa slov konateľky spoloč-nosti Trenkwalder Management Partners, PhDr. Lívie Osvaldovej, chcú odborníci na riadenie ľudských zdrojov počuť a hovoriť predovšetkým o najlepších skúsenos-tiach, takzvaných Best Practices. "Aj preto sme tento ročník zamerali na prezentovanie komplexného personálneho manažmentu z rôznych uhlov pohľadu, ktoré ponúknu špičkoví odborníci v tejto oblasti," dodáva L. Osvaldová.

Prvý deň konferencie sa budú jej účastníci venovať témam ako napr. reštrukturalizácia verejnoprávnej inštitúcie, globalizácia trhu a ľudských zdrojov, problematike HR Controllingu či outsourcovaniu IT služieb.

Druhý deň konferencie bude patriť téme transformácie firemnej identity, politike zamestnanosti, službe dočasného pridelenia zamestnancov. Na workshopoch sa bude hovoriť predovšetkým o náborových procesoch, efektivite, investovaní do vzdelávania a ďalších aktuálnych témach.

SkryťVypnúť reklamu

Ku konferencii už piaty rok neodmysliteľne patrí slávnostné udeľovanie ceny HR OSCAR za najlepší projekt v oblasti rozvoja ľudských zdrojov. Len o dva roky mladšia je cena ministra práce, sociálnych vecí a rodiny HR OSCAR SPECIAL, ktorá sa udeľuje za prínos k rozvoju zamestnanosti na Slovensku.

"Dlhodobý úspech v riadení ľudských zdrojov je založený na profesionalite, flexibilite a etike," znie podtitul 11. ročníka konferencie Nové trendy v personálnom manažmente. "Etiku by sme chceli veľmi zdôrazniť," konštatuje L. Osvaldová, pretože: "V tejto oblasti sa na ňu niekedy zabúda a my by sme jej chceli venovať priestor, ktorý si zaslúži." (red)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 597
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 330
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 720
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 153
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 357
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 860
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 889
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 367
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu