BRATISLAVA - Na reklamu dôchodkových správcovských spoločnosti Credit Suisse Life & Pensions, Allianz a Aegon si spomína najviac Slovákov. Vyplýva to z výsledkov omnibusového prieskumu, ktorý v druhej polovici februára uskutočnila výskumná agentúra TNS AISA pre mediálnu agentúru CIA Slovakia. TNS AISA zatiaľ realizovala prieskum v šiestich vlnách od 30. augusta 2004 do 27. februára 2005 na vzorke 1341 respondentov vo veku 15 až 69 rokov. V odpovedi na otázku: "Na ktoré spoločnosti, ktoré ponúkajú šetrenie na dôchodok, ste videli alebo počuli reklamu počas posledných 2 mesiacov?" pritom vo februári označilo 59 % respondentov značku Credit Suisse. Takmer o polovicu menšiu znalosť s 35 % vykázala na druhom mieste Allianz - Slovenská DSS a s rozdielom ďalších 4 % sa na 3. priečke umiestnil Aegon DSS. (tasr)