Zle na tom nebudú ani inzerenti - predaj čokoládových tyčiniek KitKat sa po odvysielaní reklám spojených so SuperStar zvýšil o tretinu. Výrobca mobilných telefónov LG, ktorý uzavrel reklamný kontrakt s finalistom SuperStar Sámerom Issom, získal za niekoľko mesiacov 16-percentný podiel na trhu.
Podľa článku, ktorý uverejnil Nedělní svět, SuperStar oživila aj trh s českou populárnou hudbou. Účastníci súťaže totiž obsadili dobré miesta v rebríčkoch najpopulárnejších CD a sebe i svojim vydavateľom zarobili milióny. Najpredávanejším sa stal debut Anety Langerovej Spousta andělů, z ktorého sa predalo vyše 67-tisíc kusov, čo predstavuje zisk okolo 23,6 milióna korún.
Prvý diel druhej série českej SuperStar sledovalo začiatkom januára 2,59 milióna divákov, asi o 700-tisíc viac ako prvý diel prvej série. Víťaz českej SuperStar bude známy 12. júna.
Prvé vysielanie SuperStar zarobilo zúčastneným podľa odhadu Hospodárskych novín asi 1,1 miliardy korún. (čtk)