„Overil som si to aj v Košiciach. Niekoľkých kreatívnych redaktoriek som sa spýtal, či je to logo v poriadku. S jemným, nepatrným rumencom na tvári prikývli, že je to v poriadku,“ dodal.
Generálny riaditeľ TV Nova Železný, včera spolu s generálnym riaditeľom TV Global Richardom Rybníčkom oficiálne predstavoval novinárom nové logo JOJ TV, ktoré na jar nahradí logo TV Global.
Nový názov vyjadruje „radosť, vzrušenie a rozkoš – všetko, čo chce televízia priniesť na Slovensko“, tvrdí Železný. Kým on bol novým názvom nadšený, jeho slovenskí kolegovia spočiatku nie. Hovorí, že sa nechali presvedčiť.
„Rozhodne sme chceli provokatívny názov. Nebanálny je tým, že ide o citoslovce. Sme asi jedinou televíznou stanicou v Európe, ktorej pomenovanie tvorí citoslovce,“ povedal a zvolal: „Joj, to bude televízia!“
Zvolanie niekoľkokrát so sebe vlastnou teatrálnosťou zopakoval. „Joj, to bude televízia!“ volal smutne a s dlhým povzdychom, aby tak predviedol sklamanie, s akým si povzdychne konkurencia. S radosťou a iskrou v očiach predviedol „Joj!“, ktorým napodobňoval tešiacich sa divákov.
Grafické logo nového názvu veľmi pripomína logo českej TV Nova. Je modro-červené a namiesto písmena O je zvýraznená červená špirála. „Pretože sme šetrní, chceme čo najviac využiť synergiu, že v Českej republike máme zabehanú úspešnú televíznu stanicu.“
S novým logom sa na jar v televízii, ktorá chce o dva roky konkurovať TV Markíza, objavia prvé zmeny. Sídlom „jojky“ zatiaľ zostávajú Košice. „V Bratislave bude od jari spravodajské štúdio a obchodné oddelenie,“ povedal Rybníček.
Reklamný čas televízie bude od januára predávať nová spoločnosť Mag Media, dcérska spoločnosť českej Mag Media 99, ktorá predáva reklamný čas na TV Nova. Generálnym riaditeľom bude Juraj Priečinský, ktorý pracoval aj ako vedúci obchodného centra reklamy TV Markíza.
MIRKA HOROBOVÁ