Železný si včera zajojkal

„Z počutia viem, že slovenské ženy kričia v okamihu najvyššej rozkoše, ktorá sa v živote občas prihodí, JOJ!“ vysvetlil včera Vladimír Železný jeden z dôvodov, ktoré ho doviedli k tomu, aby sa TV Global zmenila na JOJ TV.

„Overil som si to aj v Košiciach. Niekoľkých kreatívnych redaktoriek som sa spýtal, či je to logo v poriadku. S jemným, nepatrným rumencom na tvári prikývli, že je to v poriadku,“ dodal.

Generálny riaditeľ TV Nova Železný, včera spolu s generálnym riaditeľom TV Global Richardom Rybníčkom oficiálne predstavoval novinárom nové logo JOJ TV, ktoré na jar nahradí logo TV Global.

Nový názov vyjadruje „radosť, vzrušenie a rozkoš – všetko, čo chce televízia priniesť na Slovensko“, tvrdí Železný. Kým on bol novým názvom nadšený, jeho slovenskí kolegovia spočiatku nie. Hovorí, že sa nechali presvedčiť.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

„Rozhodne sme chceli provokatívny názov. Nebanálny je tým, že ide o citoslovce. Sme asi jedinou televíznou stanicou v Európe, ktorej pomenovanie tvorí citoslovce,“ povedal a zvolal: „Joj, to bude televízia!“

Zvolanie niekoľkokrát so sebe vlastnou teatrálnosťou zopakoval. „Joj, to bude televízia!“ volal smutne a s dlhým povzdychom, aby tak predviedol sklamanie, s akým si povzdychne konkurencia. S radosťou a iskrou v očiach predviedol „Joj!“, ktorým napodobňoval tešiacich sa divákov.

Grafické logo nového názvu veľmi pripomína logo českej TV Nova. Je modro-červené a namiesto písmena O je zvýraznená červená špirála. „Pretože sme šetrní, chceme čo najviac využiť synergiu, že v Českej republike máme zabehanú úspešnú televíznu stanicu.“

S novým logom sa na jar v televízii, ktorá chce o dva roky konkurovať TV Markíza, objavia prvé zmeny. Sídlom „jojky“ zatiaľ zostávajú Košice. „V Bratislave bude od jari spravodajské štúdio a obchodné oddelenie,“ povedal Rybníček.

SkryťVypnúť reklamu

Reklamný čas televízie bude od januára predávať nová spoločnosť Mag Media, dcérska spoločnosť českej Mag Media 99, ktorá predáva reklamný čas na TV Nova. Generálnym riaditeľom bude Juraj Priečinský, ktorý pracoval aj ako vedúci obchodného centra reklamy TV Markíza.

MIRKA HOROBOVÁ

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  2. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  3. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  4. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  5. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  6. Probiotiká nie sú len na trávenie
  7. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  8. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 324
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 5 855
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 688
  4. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 3 201
  5. Do čoho sa oplatí investovať: zateplenie, čerpadlo či okná? 2 641
  6. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 2 422
  7. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 732
  8. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 570
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu