Bratislava 20. decembra (TASR) - Predaj reklamného času na JOJ TV (súčasnú TV Global) bude zabezpečovať spoločnosť Mag Media, ktorá vznikne so sídlom v Bratislave začiatkom januára budúceho roka.
Jej generálnym riaditeľom bude Juraj Priečinský, ktorý predtým pôsobil v pozícii výkonného riaditeľa spoločnosti Media Direction a predtým päť rokov pôsobil ako vedúci obchodného centra reklamy TV Markíza. Na dnešnej tlačovej konferencii ho oficiálne predstavil generálny riaditeľ televízie Richard Rybníček.
Rokovania o zavedení peoplemetrového merania sledovanosti na slovenskom mediálnom trhu stále pokračujú. Rybníček v tejto súvislosti uviedol, že sú v intenzívnych rokovaniach s verejnoprávnou STV, dohodli sa s televíziou TA3 a sú pripravení aj na rokovania so súkromnou TV Markíza. "Dnes môžeme povedať, že predpokladáme vznik občianskeho združenia alebo obchodnej spoločnosti so zastúpením jednotlivých televíznych subjektov. Vo chvíli, keď dôjde k zmluvnej dohode, spoločne vyhlásime tender na prevádzkovanie peoplemetrov," tvrdí Rybníček.
Televízna stanica Global bude niesť názov JOJ od jari budúceho roka.