Predaj reklamného času bude pre JOJ TV zabezpečovať Mag Media z Bratislavy

Bratislava 20. decembra (TASR) - Predaj reklamného času na JOJ TV (súčasnú TV Global) bude zabezpečovať spoločnosť Mag Media, ktorá vznikne so sídlom ...

Bratislava 20. decembra (TASR) - Predaj reklamného času na JOJ TV (súčasnú TV Global) bude zabezpečovať spoločnosť Mag Media, ktorá vznikne so sídlom v Bratislave začiatkom januára budúceho roka.

Jej generálnym riaditeľom bude Juraj Priečinský, ktorý predtým pôsobil v pozícii výkonného riaditeľa spoločnosti Media Direction a predtým päť rokov pôsobil ako vedúci obchodného centra reklamy TV Markíza. Na dnešnej tlačovej konferencii ho oficiálne predstavil generálny riaditeľ televízie Richard Rybníček.

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

Rokovania o zavedení peoplemetrového merania sledovanosti na slovenskom mediálnom trhu stále pokračujú. Rybníček v tejto súvislosti uviedol, že sú v intenzívnych rokovaniach s verejnoprávnou STV, dohodli sa s televíziou TA3 a sú pripravení aj na rokovania so súkromnou TV Markíza. "Dnes môžeme povedať, že predpokladáme vznik občianskeho združenia alebo obchodnej spoločnosti so zastúpením jednotlivých televíznych subjektov. Vo chvíli, keď dôjde k zmluvnej dohode, spoločne vyhlásime tender na prevádzkovanie peoplemetrov," tvrdí Rybníček.

Televízna stanica Global bude niesť názov JOJ od jari budúceho roka.

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 592
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 316
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 716
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 130
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 343
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 898
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 874
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 382
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu