EMÍLIA SIČÁKOVÁ, prezidentka Transparency International Slovensko: „Podlieham len pri potravinách a aj to len reklamám na nový výrobok. Pod vplyvom reklamy si ho niekedy kúpim a vyskúšam. Tam sa však vplyv reklamy na moje rozhodovanie končí. Oslovila ma napríklad reklama na Actimel a dodnes si ho rada dávam na raňajky.“
MIRIAM FIŤMOVÁ, bývalá redaktorka, bývalá hovorkyňa vlády: „Ako konzument reklamy som pomerne náročná. Snažím sa vyberať si tovar podľa kvality a nepodliehať reklame. Priznám sa však, že som náchylná kúpiť si produkt, ktorého reklama je vtipná a nápaditá a pritom nenásilná. Aj vzhľadom na svojrázny životný štýl nie som typická spotrebiteľka, ktorá perie dočista dočista a vymieňa si voňavé pulóvre s kamarátkami. Keď si zvyknem na produkt istej značky a som s ním spokojná, zostávam mu verná.“
VIKTOR NIŽŇANSKÝ, analytik: „Ja kupujem výrobky a využívam služby na základe aktuálnej potreby, nie na základe reklamy. Reklamy pozerám rád, často z nich mám zábavu, ale nikdy ma neovplyvnili tak, aby som podľa nich kupoval.“
BÉLA BUGÁR, predseda SMK: „Stalo sa, že som niečo kúpil po reklamnej kampani. Ale takéto nákupy neobľubujem. Potrebujem si výrobok vyskúšať a podľa skúsenosti sa rozhodnem, či si to ešte kúpim, alebo nie.“
MILAN IŠTVÁN, poslanec SDĽ: „Mám rád vtipnú reklamu, najmä v televízii. Reklame však nepodlieham, ak, tak pre mňa slúži iba ako akýsi informačný zdroj (predovšetkým cez internet) - na zorientovanie sa pri kúpe nejakého konkrétneho výrobku (naposledy baby monitoru). Keď prídem do obchodu, mám už jasnú predstavu, čo chcem kúpiť.“ (rf)