ANKETA

Niekoľkých známych ľudí sme sa opýtali, či pri nákupe podliehajú reklame a ktorá reklama ich najviac ovplyvnila.

EMÍLIA SIČÁKOVÁ, prezidentka Transparency International Slovensko: „Podlieham len pri potravinách a aj to len reklamám na nový výrobok. Pod vplyvom reklamy si ho niekedy kúpim a vyskúšam. Tam sa však vplyv reklamy na moje rozhodovanie končí. Oslovila ma napríklad reklama na Actimel a dodnes si ho rada dávam na raňajky.“

MIRIAM FIŤMOVÁ, bývalá redaktorka, bývalá hovorkyňa vlády: „Ako konzument reklamy som pomerne náročná. Snažím sa vyberať si tovar podľa kvality a nepodliehať reklame. Priznám sa však, že som náchylná kúpiť si produkt, ktorého reklama je vtipná a nápaditá a pritom nenásilná. Aj vzhľadom na svojrázny životný štýl nie som typická spotrebiteľka, ktorá perie dočista dočista a vymieňa si voňavé pulóvre s kamarátkami. Keď si zvyknem na produkt istej značky a som s ním spokojná, zostávam mu verná.“

SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

SkryťVypnúť reklamu

VIKTOR NIŽŇANSKÝ, analytik: „Ja kupujem výrobky a využívam služby na základe aktuálnej potreby, nie na základe reklamy. Reklamy pozerám rád, často z nich mám zábavu, ale nikdy ma neovplyvnili tak, aby som podľa nich kupoval.“

BÉLA BUGÁR, predseda SMK: „Stalo sa, že som niečo kúpil po reklamnej kampani. Ale takéto nákupy neobľubujem. Potrebujem si výrobok vyskúšať a podľa skúsenosti sa rozhodnem, či si to ešte kúpim, alebo nie.“

MILAN IŠTVÁN, poslanec SDĽ: „Mám rád vtipnú reklamu, najmä v televízii. Reklame však nepodlieham, ak, tak pre mňa slúži iba ako akýsi informačný zdroj (predovšetkým cez internet) - na zorientovanie sa pri kúpe nejakého konkrétneho výrobku (naposledy baby monitoru). Keď prídem do obchodu, mám už jasnú predstavu, čo chcem kúpiť.“ (rf)

SkryťVypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Komerčné články

  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  3. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  4. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre
  5. Zažite začiatkom mája divadelnú revoltu v Bratislave!
  6. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor
  7. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné
  8. Wolt Stars 2025: Najviac cien získali prevádzky v Bratislave
  1. Leto, ktoré musíš zažiť! - BACHLEDKA Ski & Sun
  2. Slovensko oslávi víťazstvo nad fašizmom na letisku v Piešťanoch
  3. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy
  4. Zlaté vajcia nemusia byť od Fabergé
  5. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max
  6. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice?
  7. Ako ročné obdobia menia pachy domácich miláčikov?
  8. Probiotiká nie sú len na trávenie
  1. Myslíte si, že plavby nie sú pre vás? Zrejme zmeníte názor 6 587
  2. Expertka na profesijný rozvoj: Ľudia nechcú počuť, že bude dobre 6 309
  3. Unikátny pôrod tenistky Jany Čepelovej v Kardiocentre AGEL 4 712
  4. V Košiciach otvorili veľkoformátovú lekáreň Super Dr. Max 4 121
  5. CTP Slovakia sa blíži k miliónu m² prenajímateľnej plochy 3 338
  6. Jeho technológie bežia, keď zlyhá všetko ostatné 2 910
  7. Ako mať skvelých ľudí, keď sa mnohí pozerajú za hranice? 1 864
  8. The Last of Us je späť. Oplatilo sa čakať dva roky? 1 392
SkryťVypnúť reklamu
SkryťVypnúť reklamu
SkryťZatvoriť reklamu