Štvrtok, 25. február, 2021 | Meniny má Frederik(a)KrížovkyKrížovky

Kto môže za fiasko?

Sobotňajší bratislavský koncert pre deti Ázie, ktorý organizovala agentúra RM Production s rádiom Twist, sa skončil fiaskom. Ozvali sa hlasy, že slabá účasť divákov je vraj výsledkom nízkej propagácie a neatraktívneho výberu umelcov. Dramaturgia stavila .

Sobotňajší bratislavský koncert pre deti Ázie, ktorý organizovala agentúra RM Production s rádiom Twist, sa skončil fiaskom. Ozvali sa hlasy, že slabá účasť divákov je vraj výsledkom nízkej propagácie a neatraktívneho výberu umelcov. Dramaturgia stavila na pestrosť, keďže program trval päť hodín.

"Výber umelcov mala na starosti agentúra RM Production. Osobne si nemyslím, že IMT Smile, Jana Kirschner a Elán boli zlým výberom. Nechceli sme tam mať pár týždňov známe tváre zo SuperStar. Umelci aj médiá vedeli, že akciu zastrešuje UNICEF, ten aj začal s prvým oslovovaním médií," povedala SME programová riaditeľka rádia Twist Dália Šaškovičová.

Skryť Vypnúť reklamu

S prosbou o spropagovanie koncertu sa organizátori obrátili na printové médiá, rádiá aj televízie. "Slovenská televízia neprejavila záujem o šoty ani o vysielanie koncertu. Jediné, čo nám ponúkli, bolo odvysielanie kratšieho záznamu o týždeň na Dvojke. Televízia JOJ nám ponúkla propagáciu v rámci vysielania, odvysielanie šotov nebolo možné pre obsadenosť reklamného času," povedala Šaškovičová.

Televízia TA3 vysielala šoty týždeň pred koncertom, šoty na Markíze zariaďoval UNICEF. "Obe televízie to urobili zadarmo, za inzerciu nebolo treba platiť ani niektorým súkromným rádiám a denníku Nový Čas," povedala nám Zuzana Almerová z organizácie UNICEF.

Denník SME informoval o koncerte v sobotu v redakčnom článku na strane kultúry. (zk)

Skryť Vypnúť reklamu

Najčítanejšie na SME

Inzercia - Tlačové správy

  1. 10 vecí, kvôli ktorým do banky už chodiť nemusíte
  2. Žabka expanduje na západe krajiny, hľadá nadšených podnikateľov
  3. Trnavská univerzita: 385 rokov akademickej excelentnosti
  4. Za kvalitným vzdelaním nemusíte do sveta! Príďte na EkF TUKE
  5. Aj vám chýba voňavá a chutná káva?
  6. Získaj náskok pred štartom
  7. Ivan Krechňák: Robiť niečo, čo máš rád, je na nezaplatenie
  8. Spoznajte Olomouc – univerzitné mesto a svoju budúcnosť
  9. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme
  10. Petit Press a RegioMedia rozbiehajú spoločný predaj v regiónoch
  1. Dáma s pávím pierkom
  2. Slovensko zasiahla vlna nárastu dopytu po produktoch na kĺby!
  3. Spoznajte Olomouc – univerzitné mesto a svoju budúcnosť
  4. Získaj náskok pred štartom
  5. 2. ročník Social Awards Slovakia prichádza
  6. MetLife spustila online nahlasovanie poistných udalostí
  7. Minulý rok boli v priemere ukradnuté takmer tri autá denne
  8. Žabka expanduje na západe krajiny, hľadá nadšených podnikateľov
  9. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme
  10. Petit Press a RegioMedia rozbiehajú spoločný predaj v regiónoch
  1. Dovolenka v Egypte: Vyskúšali sme, ako sa aktuálne cestuje 18 937
  2. 5 najčastejších dôvodov, pre ktoré sa v noci budíme 10 178
  3. Ako vyzerá majetok Slovákov? Zvyšuje sa najmä z jedného dôvodu 9 806
  4. V sobotu do bezpečného Ománu so zľavou 486 eur 6 785
  5. 10 vecí, kvôli ktorým do banky už chodiť nemusíte 6 453
  6. Séria dvoch príloh: Angličtina nielen pre maturantov 6 420
  7. Príbeh Patrika Tkáča a J&T, Lidl verzus Tesco a investičné tipy 6 103
  8. Volkswagen Tiguan: takto by malo vyzerať rodinné auto! 5 716
  9. Zažite farebný Marakéš a hory Atlasu so slovenským sprievodcom 5 074
  10. Produkujeme viac odpadu, kompostujeme len tretinu 4 592
Skryť Vypnúť reklamu
Skryť Vypnúť reklamu