Sobotňajší bratislavský koncert pre deti Ázie, ktorý organizovala agentúra RM Production s rádiom Twist, sa skončil fiaskom. Ozvali sa hlasy, že slabá účasť divákov je vraj výsledkom nízkej propagácie a neatraktívneho výberu umelcov. Dramaturgia stavila na pestrosť, keďže program trval päť hodín.
"Výber umelcov mala na starosti agentúra RM Production. Osobne si nemyslím, že IMT Smile, Jana Kirschner a Elán boli zlým výberom. Nechceli sme tam mať pár týždňov známe tváre zo SuperStar. Umelci aj médiá vedeli, že akciu zastrešuje UNICEF, ten aj začal s prvým oslovovaním médií," povedala SME programová riaditeľka rádia Twist Dália Šaškovičová.
S prosbou o spropagovanie koncertu sa organizátori obrátili na printové médiá, rádiá aj televízie. "Slovenská televízia neprejavila záujem o šoty ani o vysielanie koncertu. Jediné, čo nám ponúkli, bolo odvysielanie kratšieho záznamu o týždeň na Dvojke. Televízia JOJ nám ponúkla propagáciu v rámci vysielania, odvysielanie šotov nebolo možné pre obsadenosť reklamného času," povedala Šaškovičová.
Televízia TA3 vysielala šoty týždeň pred koncertom, šoty na Markíze zariaďoval UNICEF. "Obe televízie to urobili zadarmo, za inzerciu nebolo treba platiť ani niektorým súkromným rádiám a denníku Nový Čas," povedala nám Zuzana Almerová z organizácie UNICEF.
Denník SME informoval o koncerte v sobotu v redakčnom článku na strane kultúry. (zk)