, alebo počúvla nariadenie svojej zahraničnej matky.
Podľa viceprezidenta Slovenskej poisťovne Imricha Feketeho podobne ako firmy čakajú na najnižšie ceny, niektorí makléri vyčkávajú na to, ktorá poisťovňa im dá najväčšiu províziu. V nej potom poistia vozový park svojho klienta.
Situácia v poistení firiem, ktoré sa rozhodli pre súťaž, sa však stáva neprehľadnou. Firmy tlačia na nižšie ceny alebo iné výhody a poisťovne sú ochotné im v niektorých prípadoch vyjsť v ústrety. „Každý používa iné obchodné triky,“ povedal Fekete. Kým v počiatku sa poisťovatelia snažili ísť cestou rozšíreného krytia a dodatočných služieb, na získanie klienta s väčším počtom áut to stačiť nemusí.
Aj veľkí klienti majú nárok na lákadlá. Do žrebovaní by sa mali zaradiť s jednou zmluvou, ale darčekové predmety a poukážky na zľavy by mali dostať na každé poistené vozidlo. (gk)